manta-a Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Tomgangsregulator,hva heter det på engelsk??Noen som har peiling på det??
morteym Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Jeg tror det heter throttle position sensor (TPS). Tomgang på engelsk er idle.
Turbo-Tommy Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Jeg tror det heter throttle position sensor (TPS).Tomgang på engelsk er idle. TPS er sensoren til innsugsspjeldet. Idle air control valve er vel det mest korrekte vil jeg tro.
camxer Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Turbo Tommy har rett, har vært borti det en del da jeg bestillte datasprut fra usa. Forkortelsen er IAC valve og det kan du sjekke på realoem hvis du vil;)
Zipp0 Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Mener den heter ICV (idle control valve) jeg men. kjært barn har mange navn
Azeton Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Mener den heter ICV (idle control valve) jeg men.kjært barn har mange navn Har funnet ut at det kommer litt ann på persnoen jeg
manta-a Skrevet September 2, 2008 Forfatter Skrevet September 2, 2008 Oki=)Takker for innlegg=)Da er det nesa i dele kataloger her=)
Azeton Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/9911.gif Nr 7 Ihvertfall på gs. sjekk opp delenr på den? 13411435995 dele nret.
Turbo-Tommy Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Mener den heter ICV (idle control valve) jeg men.kjært barn har mange navn Det kommer nok helt an på. Subaru lister den ivertfall som IACV. Men det er vel dette man kaller flisespikkeri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå