dammerun Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Hei. Jeg trenger en BILLIG sladdebil til vinters. Jeg trenger bare en gammal bmw som går igjennom vinteren, må være eu- godkjent fram til våren og ha betalt årsavgift for 2008. Så jeg trenger bare å bekymre meg for forsikring. Har du bil til meg? Trenger ikke være pen. Bare den går i hvertfall vinteren igjennom;) Samma hva slags bmw. Send sms til 40045282 eller ring eller e-post til eirikhoel@yahoo.no Helst ikke så langt unna oppland fylke. MVH Eirik Hoel
dammerun Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Så billig at den bare går vinteren igjennom så kan den vrakes billig:P Skal bare ha en dritt bil som skal sladdes med og så vrakes. Så 15.000 er altfor dyrt ja;) Skal bare ha noe som så vidt tøffer seg fram.. max 5000,-
AlXz Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Jaja.. Er vel ikke så mye bakhjulstrekkere som er EU godkjente til 5k å finne tror jeg.., men lykke til ihvertfall Morro blir det nok
iNthe Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 har en 318 e36 (sedan), eugodkjent til juli neste år, årsavgift betalt.. svart bil, grei stand, skinn-interiør å ellers i ganske grei stand.. litt smårust, men ingenting alvorlig.. den står helt i sydnorge.. 11 tusen ved rask avgjørelse.. denne kan du bruke helt til sommeren, ta ut og selge interiøret og selge som delebil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå