Bmw_325i_ Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 hei. har en 323i 85mod med den firkanta lille motorkontakta. å har en m20b25 86mod med den runde kontakta som skal i. m20b25motorn jeg skal bruke sto me automat i forrige bilen. bytta svinghjul osv så er manuell nå. men kan vel bruke motorledningsnettet fra automaten? eller er det forskjell på ledningsnettet på motoren med automat i forhold til manuell? hva gjør jeg? sjekka nr på den firkanta kontakta å der er det: 1=blåx2 2=blå/gul 4brun/violett 6=grønn/gul 7=violett/rød 8=svart/gul 8=svart/gul 10=grønn 15=violett/grønn 16=svart/brun 17=hvit/blå på den Runde kontakta var det slik: 1=blåx2 2=blå/gul 4brun/violett 5=svart/brun 6=grønn/gul 7=grønn 10=violett/grønn 11=hvit/blå 13=violett/rød 18=svart/gul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Er jo samme fargekoder ser jeg men noen har byttet plass. ta den gamle motorkontakta di og bytt fra rund til firkantet og legg inn farve på farve. Skulle tro det vil gjøre susen. Men støtter ikke teorien min 100%. Hør med Fliid, han er flink på dette tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Farge på farge funker ofte dårlig .. Sjekk her du : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå