mAZE Skrevet September 2, 2008 Skrevet September 2, 2008 Alt av interesse i utgangspunktet. Er helst på utkikk etter sorte med blank kant, eller bare sorte. De som ikke er sorte trenger da ikke være 100% strøkne da jeg skal lakkere de om igjen evt.
wabby Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Skal egentlig selges med bilen, men om du gir et godt tilbud så kan jeg vurdere selge dem løst. Dette er TSW Catalunya kjøpt via felgimport.no . Er 205 dekk på dem. 3 av felgene er strøkene og 1 felg har liten kantripe.
mAZE Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Ja de ser jo ok ut de, men hvor mye de er verdt vet jeg ikke. Så du må nesten komme med en viss sum.. Kan jo by deg 1000,- da.
wabby Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Bare en felg koster 1600 + moms. Så må nok litt høyere i pris.
mAZE Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 2000,- da... Så lenge du liksom ikke sier en pris du vil ha, så er det vanskelig. Du vet sikkert hva du ikke selger under.
mAZE Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Nja, tror ikke det frister dessverre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå