Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

Bilen har det bra den,står på løftebukken i garasjen ;)

Men har ikke fått gjort noe som helst pga mye jobbing,og andre ting som må gjøres i mellomtiden :-({|= .....mangler dessuten noen vitale deler som eg ikke har fått enda... :roll:

Så det ser ikke ut til at det blir gjort noe før nyttår pga tiden ikke strekker til+delemangel,men har fortsatt håp om å få den igang til våren/sommeren!! :weirdwalkingthing:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bilen har det bra den,står på løftebukken i garasjen ;)

Men har ikke fått gjort noe som helst pga mye jobbing,og andre ting som må gjøres i mellomtiden :-({|= .....mangler dessuten noen vitale deler som eg ikke har fått enda... :roll:

Så det ser ikke ut til at det blir gjort noe før nyttår pga tiden ikke strekker til+delemangel,men har fortsatt håp om å få den igang til våren/sommeren!! :weirdwalkingthing:

du har for god tid :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har det bra den,står på løftebukken i garasjen ;)

Men har ikke fått gjort noe som helst pga mye jobbing,og andre ting som må gjøres i mellomtiden :-({|= .....mangler dessuten noen vitale deler som eg ikke har fått enda... :roll:

Så det ser ikke ut til at det blir gjort noe før nyttår pga tiden ikke strekker til+delemangel,men har fortsatt håp om å få den igang til våren/sommeren!! :weirdwalkingthing:

du har for god tid :lol:

Høh?? Er jo akkurat det motsatte jo,har for dårlig tid hehehe...

Å drive eget firma er ikke akkurat tidsbesparende og plenty med fritid,kjører eg ikke så er det alltid noe annet som må gjøres.

Pga øket arb.mengde går den ene lastebilen eg har 43 timer i ett kjør,deretter 5 timers pause,så 43 timer igjen osv... da er det begrenset med tid til vedlikehold og annet arb,så dette må prioriteres.

Men å få den igang til vår/sommer har eg jo et håp om (så lenge ryggen holder),og at eg får anledning til å jobbe med den ikke minst ;)

Skal snike meg inn til deg og sveise på ei ekstra M20 blokk på motoren din viss ikke du er snill,så skal vi se hvor lang tid du bruker ;):lol:

No worries,i'm just kidding ..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen har det bra den,står på løftebukken i garasjen ;)

Men har ikke fått gjort noe som helst pga mye jobbing,og andre ting som må gjøres i mellomtiden :-({|= .....mangler dessuten noen vitale deler som eg ikke har fått enda... :roll:

Så det ser ikke ut til at det blir gjort noe før nyttår pga tiden ikke strekker til+delemangel,men har fortsatt håp om å få den igang til våren/sommeren!! :weirdwalkingthing:

du har for god tid :lol:

Høh?? Er jo akkurat det motsatte jo,har for dårlig tid hehehe...

Å drive eget firma er ikke akkurat tidsbesparende og plenty med fritid,kjører eg ikke så er det alltid noe annet som må gjøres.

Pga øket arb.mengde går den ene lastebilen eg har 43 timer i ett kjør,deretter 5 timers pause,så 43 timer igjen osv... da er det begrenset med tid til vedlikehold og annet arb,så dette må prioriteres.

Men å få den igang til vår/sommer har eg jo et håp om (så lenge ryggen holder),og at eg får anledning til å jobbe med den ikke minst ;)

Skal snike meg inn til deg og sveise på ei ekstra M20 blokk på motoren din viss ikke du er snill,så skal vi se hvor lang tid du bruker ;):lol:

No worries,i'm just kidding ..... ;)

eg leste det forrige innlegget litt for fort, tolket det som at du ikke fikk gjort stort før vår/sommer hehe.

nei tiden er noe vi alle sliter med, men eg tok et lite fornuftig valg denne gangen (bruke all tid og penger på bil og bare få det ferdig nå eller aldri)

det får holde med 1 m20 dobbelt opp med rot på ene siden :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det du ;)

Hadde eg også kunnet kjøpt ferdige deler slik som til M20 motoren,så hadde det seff gått raskere,men når eg må lage det meste sjøl(bl.a komplett innsug,grenrør osv..) pga ingenting finnes til denne motoren tar det tid,og eg har lite firma rundt meg i nærområdet som kan fabrikere deler eg må ha for å produsere slikt(kapping,fresing,dreiing f.eks) :(

Har gitt bort M20'n eg hadde,så bilen din skal få stå trygt for mitt sveiseapparat hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønte det du ;)

Hadde eg også kunnet kjøpt ferdige deler slik som til M20 motoren,så hadde det seff gått raskere,men når eg må lage det meste sjøl(bl.a komplett innsug,grenrør osv..) pga ingenting finnes til denne motoren tar det tid,og eg har lite firma rundt meg i nærområdet som kan fabrikere deler eg må ha for å produsere slikt(kapping,fresing,dreiing f.eks) :(

Har gitt bort M20'n eg hadde,så bilen din skal få stå trygt for mitt sveiseapparat hehe...

ja det finnes mye til m20 etterhvert.

du får sjekke om det er flere som vil ha twin på v12, så lager du dobbelt med grenrør når du først lager :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at folk ikke skal tro at det er HELT dødt her så er nå iallefall noen deler komt,og flere er på vei.

Litt snacks til drivlinjen

5smy5cgtskgr5smkhoxq.jpg

uofpczf2x0znb3ihke6x.jpg

...og noe å styre kjerra med....

i7fl79qhw523vtgrvxez.jpg

Bør vel få tak i et nav av noe slag som passer til denne Snap-off'n :?

khnpmbv1udvds8ikjeht.jpg

Noen som veit om hvor en det kan skaffes? Har ikke sett på GS sine sider...ikke leita flere plasser enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 6 puck ClutchMaster Racing stage 4 clutch som kan håndtere 1215 Nm. Trykkplata veier ca 12kg,og det billetfreste alu svinghjulet ca 5,8kg.

Det som veier mest på svinghjulet er startkransen og friksjonsplata,som er av utskiftbart karbonstål.

Rattet er et Momo Mod Drift 330mm med semsket skinn.

Snap-off fra GSP.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 6 puck ClutchMaster Racing stage 4 clutch som kan håndtere 1215 Nm. Trykkplata veier ca 12kg,og det billetfreste alu svinghjulet ca 5,8kg.

Det som veier mest på svinghjulet er startkransen og friksjonsplata,som er av utskiftbart karbonstål.

Rattet er et Momo Mod Drift 330mm med semsket skinn.

Snap-off fra GSP.

Hmmmmm......... 1200NM,Da får lammella det jaggu tritt i å holde fast på svinhjulet.

Blir fort en MASSE nm i disse motorene med litt puste hjelp :roll:

Håper du får dette godkjent,den balleten bynte jeg på også men den ga jeg fort opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har eg ikkje preppa motoren min slik som du har,så får tru at den skulle holde i massevis da mitt effekt-uttak vil bli endel mindre mest sannsynlig ;)

Godkjent trur eg den blir,han som skal godkjenne den er faktisk den som er mest ivrig etter å få prøve den :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...