Gå til innhold

E34 550TTi V12


E36Cab1
 Share

Anbefalte innlegg

Nei er ikke blitt gjort noe mer med bilen enda,det er fordi eg må nesten gjøre ferdig huset innvendig først etter vannlekkasjen forrige vinter .

Måtte rive vaskerom,kjøkken,toalett og bad ettersom nye rør måtte inn og mer isolasjon i veggene(fore ut). Så da vart det endel mer arbeid enn eg hadde regnet med...

Skal på ny rehab i Elverums-traktene(Hernes Institutt) rundt februar/mars forhåpentligvis,så det går vel mot sommer igjen før eg får begynt noe vesentligt mer på denne i'm afraid :cry:

Men har definitivt ikke gitt den opp,tvert imot! Må som sagt bare prioritere hus&helse litt før den tid kommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 794
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Tja si det du...er så mør,øm og stiv etter all treningen her i både slynge,basseng osv at eg veit nesten ikke helt hvordan den ligger an hehe...men kjenner meg sterkere i støttemuskulaturen,håper det vil bli nokså bra tilslutt.

Har fortsatt 1 uke igjen her borte(fikk tildelt ekstratid da de så det som nødvendigt),og må basere meg på fortsatt opptrening når eg kommer hjem,men ser litt mer optimistisk på dette enn før eg kom hit iallefall :)

Så det er tilstanden min,og bilen...vel,den er vel status quo på den der den henger ensom i garasjen vil eg tro.

Men skal eg tro "shipment tracking info" fra Usps,så ligger det noe stort & kjekt og venter på meg fra Us of A når eg kommer hjem,det burde sparke meg igang igjen så smått ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg nettopp frydet meg gjennom 49 sider på frivakta mi! Meget stiv i nakken og tørre øyne ! :)

Det beste lesestoffet jeg har kunnet lest mens jeg ligger på lugaren å venter på å gå på vakt igjen!

Jeg tror jeg skal lete lenge etter slik pågangsmot, TROSS masse motgang både når det kommer til rygg å hus..

Stå på, skal titte innom å se på tråden her ! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...