Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte bagasjelokk på bilen, og skal da flytte over Alpina merket og et B3.0 merke.

Er det noe stoff jeg bør bruke for å få det enklest mulig av, og hva bør jeg feste de med på det nye bagasjelokket?

Skrevet

B3.0 merket får du av ved enten å bruke en tynn fiskesnøre eller en dobbel sytråd. SÅ bare drar du det gjennom merket.

Men jeg tviler på at du får festet det igjen etterpå. Det peneste blir nok å kjøpe et nytt :)

Skrevet

Ah, selvsagt - Alpinamerkebytte blir noe litt annet. Slik går det når man henger seg for mye opp i overskriften... :oops:

Men for å bytte ordinære emblemer med BMW-rondell på bagasjelokk eller panser, anbefales linken over.:)

Skrevet
B3.0 merket får du av ved enten å bruke en tynn fiskesnøre eller en dobbel sytråd. SÅ bare drar du det gjennom merket.

Men jeg tviler på at du får festet det igjen etterpå. Det peneste blir nok å kjøpe et nytt :)

Så jeg kan praktisk talt glemme å få på B3 og Alpina merket på det andre?

Skrevet

ALPINA badgen får du byttet over, merket er festet med to pinner som har en gummiforing på seg. Har du fått det av, får du det på en annen bil, bare trykke det på;)

Verre med B3.0 merket, du ødelegger limet når du fjerner det. Dessuten er det limet sikkert noen år. Får jo limt det på med tynn dobbeltsidig tape sikkert, spørs hvor pedimeter du er :)

Skrevet

ALPINA badgen får du byttet over, merket er festet med to pinner som har en gummiforing på seg. Har du fått det av, får du det på en annen bil, bare trykke det på;)

Verre med B3.0 merket, du ødelegger limet når du fjerner det. Dessuten er det limet sikkert noen år. Får jo limt det på med tynn dobbeltsidig tape sikkert, spørs hvor pedimeter du er :)

Er ikke alpina merket også festet med det? Er ikke et rundt emblem vist det var det du tenkte på, er Alpina "bokstaver" bortover.

Skrevet

Faen, det vil koste meg over 2 laken vist jeg må kjøpe det nytt. Må vel vere mulig å få det til på en måte, en billakkerer har vel kanskje noe middel.

Skrevet

Det gammle er en del rust på, så jeg kjøper heller et nytt i stede for å fikse på det gamle, var beynnt en del plasser, så jeg så ikke poenget i å fikse på det.

Skrevet
Faen, det vil koste meg over 2 laken vist jeg må kjøpe det nytt. Må vel vere mulig å få det til på en måte, en billakkerer har vel kanskje noe middel.

Over 2000,- var litt mye, har du sjekka på koed.no ?

neau6yny3c3l15qybnqn.jpg

81rulz2lkrzkjq4u9u2r.jpg

B3.0 merket er latterlig dyrt....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...