conan Skrevet September 2, 2008 Share Skrevet September 2, 2008 Varmeapperatet mitt funker ikke på noen av trinna. Tok ut det releet som sitter under dashbordet og tittet på det. Alle viklingene er i orden og det er strøm alle veier inni der samt at den ene viklingen begynte gløde når jeg sattet på vifta og målte med prøvelampe . Er denne gåen eller hva? Dette er lissom vintervogna mi så greit med varmeapperat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jensemann23 Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 er det vifta som ikke funker ? Prøv å mål deg frem til viftemotoren. finn ut hvor strømmen kutter. Jeg har troa på at bryteren er gåen, er visst noe som skjer av og til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 Da har jeg funnet ut at både det releet med viklingene og bryteren på dashbordet fungerer. Prøvde det i den andre bmw min og der virket alle trinn gitt. Åssen kommer jeg til viftemotoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 gjelder det e30?, har du sjekket kontakten som går til varmeventilen, at den åpner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 3, 2008 Forfatter Share Skrevet September 3, 2008 jepp, gjelder e30 cab. Hvor er den kontakten hen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Hehe, litt spesielt med e30 cab som vintertralle da. Håper du får fiksa det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Hehe, har jo 2 e30 325 cabber. Så¨ene må bare bli snøtralle da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå