Hitokiri Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 I går da jeg skrudde på tenninga blåste ikke AC-vifta. Det er liv i selve AC-konsollen, men det skjer nada når jeg justerer viftehastighet. Ingen sikringer er gått. WTF?
Torbjørn E39 Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Kan være sluttrinn/viftemotstand som er defekt. Da vil ikke vifta gå. Er laget en tråd her om skifte av denne, er litt knot å komme til men jeg skiftet den selv på 5 min uten å være mekaniker... http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... t=motstand
Hitokiri Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Dersom det er meningen at viften skal fungere på full pinne når motstanden er gåen, så er det vel ikke dette som er problemet? Min vifte fungerer ikke overhodet.
DRIFTER Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Min virket heller ikke i det hele tatt, men det var "sluttmotstanden" som var feilen. Den bytter du enkelt selv på 5 min...koster ca. 750 kr. gs bildeler
Hitokiri Skrevet September 3, 2008 Forfatter Skrevet September 3, 2008 Oki! Skal prøve det. Takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå