Gå til innhold

Teite/kule videoer ifra Youtube legg det her..


Morty999
 Share

Anbefalte innlegg

Tror ikke det er mange som lar seg underholde av det, det var sikkert lagt som en tankevekker og for å skape litt diskusjon, men det er ingen vits i å kappe hodet av Thomassino88.. Jeg er enig med deg at videoen ikke passer inn i denne tråden som sikkert skulle omhande morsomme videoer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 194
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kan så være .

Har ikke kappa noen haud.

Blir bare veldig oppgitt iforhold til enkeltes merkelige behov for underholdning!

Kanskje det burde være et lite varsko i forhold til at det faktisk "vandrer" folk her inne som tenker litt annerledes ? Eller skal vi si normalt ? Og som faktisk ikke lar seg underholde av slikt ?

Kan hende jeg er litt , tja...men jeg synes ikke dette er plassen for en diskusjon om den mest sjokkerende filmen i 2007 !

Den diskusjonen kan folk ta på det nettstedet den er hentet fra. Er sikkert et forum for det der. Og jeg mener at det er best at det forumet bli kun der , og at temaet ikke blir diskutert her.

Når jeg sjekka denne videoen så titta jeg litt rundt på siden den lå på. Herregud sier jeg bare. Død og ødeleggelser og lemlesting i stort sett alle filmene. Jeg har faktisk ikke ord.

Det er jo helt sykt !!! Jeg greier ikke å se at dette er et legitimt nettsted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel greit å bli litt rystet over videoer som blir lagt ut, men skal man drive på å bli FORBANNET for slike ting, da mener jeg at man har et fritidsproblem!

Er jo ikke noe gøy å se en mann som sitter å blir spist på, eller masse blod å gørr, men FORBANNET? skjønner ikke at folk gidder å bruke såå mye energi på en slik "glipp"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare visst du.

Kunne brukt MYE mer energi på å få dette bort herifra , for dette er bare vås og det vet du også.

Forskjellen på meg og mange andre er vel at jeg sier ifra. Jeg er sikker på at de fleste som hadde sett denne filmen , hadde ment bortimot det samme. Ikke sikkert du er en av de , men det får stå sin prøve.

1.Her inne søker jeg hjelp når jeg trenger det !

2.Her inne gir jeg hjelp når jeg kan !

3.Her inne holder jeg meg en smule oppdatert !

4.Her inne lar jeg meg faktisk more til tider !

5.Nå har jeg faktisk også latt meg sjokkere , og det ga en dårlig følelse.

Da kan du bare sitte der og synes at jeg bruker for mye energi på å si fra om det.

Punkt 1-4 er kjempe...

Punkt 5 kunne jeg og helt sikkert mange med meg klart seg uten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns ikke filmen er fett eller kul,trenger ikke å klikke villman fordet herregud kan slette den jeg,det er bare sånn det går når man leker med ville dyr,jeg syns det er teit å gjøre det.var bare det jeg mente.og du trengte ikke å se på hele filmen

PS:håper han mannen døde for en jævla dust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg syns ikke filmen er fett eller kul,trenger ikke å klikke villman fordet herregud kan slette den jeg,det er bare sånn det går når man leker med ville dyr,jeg syns det er teit å gjøre det.var bare det jeg mente.og du trengte ikke å se på hele filmen

PS:håper han mannen døde for en jævla dust

Send linken til meg på PM. Må se om den er så tafatt som dere skal ha det til :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...