Rayman Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 24x Ferrea Titan ventiler 24x Ferrea dobble ventil fjærer Disse er vel de beste en får tak i av ventiler/fjærer? Veldig lette og ekstremt slite sterke. Ligger i eske ubrukt, selges pga. andre planer. Kjøpt fra USA 1459$ +moms og frakt. Bud? Har også 6.stk nye smidde h-profil råder 140mm selges BILLIG 2500kr
Azeton Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 er det noe effekt å hente ut av ditta? Akkurat det der får du ikke noe effekt av. Men dette er noe du trenger om du skal ha høyereløft/mer turtall..
Rayman Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Mer effekt får du ikke, men ved overhaling av topp som porting og disse ventilene/fjærene og eit par saftige kammer kan du dra ut en del effekt, det er tross alt i toppen hk ligger. Og du kan dra opp turtallet endel ventilene/fjærene her klarer vel opp i 10.000rpm+
OLEZZ Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Skal overhale toppen på min nå, er dette noe jeg kunne fått bruk for, tross sugemotor? Skal ha på no sterkere ventilfjærer og kvassere kammer. Ventilbytte var ikke meningen, men er kanskje lurt?
Rayman Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 er jo ikke dumt og ta det i samme slengen heller da. Skal du gjøre noe mer med motoren senere så har du jo et bra utgangspunkt. Hvist jeg eventuelt ikke får solgt dette for den prisen jeg har sett skal jeg selv bruke det til en sugemotor. Bare å kjøpe Prisen er vel ikke så langt unna de vetilfjærene du allerede har sett på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå