///MPower Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Nürbürgring har forresten 345 mm skiver foran det du kaller nurburgring utgave har ikke noe med bremsene og gjøre. det er at det er edc dempere foran og bak. det kom på 92 mod og oppover. 345 mm skiver kom ikke før i seint 94. så nå vet du det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 hvor holder du til? ser vestfold men det er stort.. hehe.. intr i bakstillinga.er det mye rust på bakstillinga? Vestfold er jo faktisk Norges minste fylke, med unntak av Oslo som egentlig bare er en frittstående kommune.. Men den ligger på Skoppum, 10 min fra Bastøfosen. Litt usikker på rusten. Tipper skivene er godt rustet, men resten burde ikke være så ille. Den har ligget innendørs siden den ble tatt av for 1.5 år siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 hadde du bare giddi å tatt ett rask bilde? bastøfosen veit jeg jo er. da jeg har bodd i andre enden av den vannlinja og tatt ferja mange ganger:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Tenkte du bodde i Moss jeg. Var derfor jeg sa det. Hvis du har flyttet til Drammen, så er det 5 minutter fra Statoil Kopstad, dvs. den første E18-avkjøringen til Horten fra Drammen. Skal se om jeg kan ordne et bilde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 ja.. bor i drammen ja.. 5 min bare? hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 åssen blei dette med bakstillinga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Det ligger ikke hjemme hos meg, så jeg har ikke fått prioritert det enda. Men vil du komme og hente er du vælkåmin' te gards eller åssen de nå sier oppi Totensdistriktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 hehe.. få adr dit den er da så får jeg se hvor langt det er å hente.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 3, 2008 Share Skrevet Oktober 3, 2008 når kan jeg hente bakstilling????? du svarer jo aldri på pm eller noe som helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2008 Æh, joda. Men jeg har ikke hatt sjanse til å ta bilder. Du kan få hente på kveldstid onsdag-torsdag? Har ikke mulighet før det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 ok. få ett tlf nr jeg kan nå deg på da så slipper jeg mase her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå