MotorViagra Skrevet September 3, 2008 Skrevet September 3, 2008 Ja da lurer jeg på hvor får man tak i rimelige dtm carbon innsug til disse? Er det mye å hente der? Sport kat? Kammer har jeg funnet. Er det noe på koed? kommer ikke inn der. Men vis det er noen som har trimmet lett disse motorene kom gjerne med forslag
DANI Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 har sett carbon innsug på e-bay,og vet om en som kjøpte et der..og passformen stemte ikke over hode.ellers vet jeg ikke:(
MotorViagra Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Prøver det carbon innsuget fra ebay jeg er billigere å skulle det være tilpassnings problemer tar jeg heller det i stede for å betale 7000kr mere. Da kan jeg gjøre mye selv. Så har jeg bestilt carbon toppdeksel Chippen er på plass Så da er det trimkammer. Disse kommer neste uke. Men Eksos har jeg ikke funnet til en fornuftig pris ennå
LianLi Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Dave F konfilter kit, har benket forskjellen til rundt 5-7hk ekstra på 3Litern mener jeg å huske, samt den råeste lyden ever.
MotorViagra Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Dave F konfilter kit, har benket forskjellen til rundt 5-7hk ekstra på 3Litern mener jeg å huske, samt den råeste lyden ever. Hehe.. gleder meg mest til å høre lyden selv.
SteffenM2 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Vel, "billig" trim, eller litt mere seriøst? Høykomp stempler, raceventiler, datasprut, E85 osv.. hjelper jo en del!
Ellingsen B. Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 gir vel så å si nesten ingen effekt med carboninnsug. Kombinert med en chip så får man vel noen hk. Men det ser bra ut
Ellingsen B. Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Hva skal du med mer effekt på en m3? Mye vil ha mer. Kunne gjerne tenkt meg 100-150hk mer selv
MotorViagra Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Hva skal du med mer effekt på en m3? Det går ikke kjempebra fra før av, så uten å gjøre store inngrep i motoren har jeg lyst til å gjøre litt. Etter alt er montert skal jeg benke den får å se nøyaktig forskjell
R Andersen Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Etter alt er montert skal jeg benke den får å se nøyaktig forskjell Husk å bremse den før du trimmer den også da..
Øyvind L. Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Kan garantere deg at du ikke får noe mere effekt med carbonbox, effektanlegg og uten kat.. Chip hjelper bare mot en ting og det er at den går ende mere magert i toppen enn den gjør når den er orgina. Jeg driver å småtrimmer min S50B30 fortiden. Jeg hadde carbonbox, 2x2,5" effektanlegg med X rør uten katt med Scorpion bakpotte. Da bremset jeg 283hk. Så satte jeg på Motec datasprut med vanos styring og da kom effekten.. Etter første dagen med mapping bremset jeg 302hk ved 6590omdr. Over det går det bare nedover siden de orginale dysene ikke klarer å gi mere bensin til flere HK. Jeg satte sperren på 7400omdr. Da er den justert opp slik at den ikke går magert. Jeg kjører uten LMM og lamda så det er ingen ting i innsuget som står iveien for luften. Den er mappet den med bredbåndslamda. Jeg kjøre orginale kammer og med vanos styring. Er ikke vits med kvassere kammer hvis du skal bruke vanos. Du kan sette på litt kvasse, men ikke mye mere enn orginalt. Jeg bestiller kasse kammer iløpet av vinteren, fjener vanos og setter i større dyser. Kjøper kammer slik at ikke trenge mere enn ca7800 omdr. Noe over det så må jeg ha nye ventilfjærer også. Jeg tar litt om gangen nå. Håper på 320-325hk da. Det du skal til meg gir deg ingenting så lenge du ikke har datasprut.
Azeton Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Er en kjent sak at de orginale dysene ikke holder Mange hk ekstra på S50..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå