Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja da lurer jeg på hvor får man tak i rimelige dtm carbon innsug til disse?

Er det mye å hente der?

Sport kat?

Kammer har jeg funnet.

Er det noe på koed? kommer ikke inn der.

Men vis det er noen som har trimmet lett disse motorene kom gjerne med forslag

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Prøver det carbon innsuget fra ebay jeg :) er billigere å skulle det være tilpassnings problemer tar jeg heller det i stede for å betale 7000kr mere.

Da kan jeg gjøre mye selv.

Så har jeg bestilt carbon toppdeksel

Chippen er på plass

Så da er det trimkammer. Disse kommer neste uke.

Men Eksos har jeg ikke funnet til en fornuftig pris ennå

Skrevet

Dave F konfilter kit, har benket forskjellen til rundt 5-7hk ekstra på 3Litern mener jeg å huske, samt den råeste lyden ever.

Skrevet
Hva skal du med mer effekt på en m3? :D

Det går ikke kjempebra fra før av, så uten å gjøre store inngrep i motoren har jeg lyst til å gjøre litt. Etter alt er montert skal jeg benke den får å se nøyaktig forskjell

Skrevet
Etter alt er montert skal jeg benke den får å se nøyaktig forskjell

Husk å bremse den før du trimmer den også da.. :wink:

Skrevet

Kan garantere deg at du ikke får noe mere effekt med carbonbox, effektanlegg og uten kat.. Chip hjelper bare mot en ting og det er at den går ende mere magert i toppen enn den gjør når den er orgina.

Jeg driver å småtrimmer min S50B30 fortiden.

Jeg hadde carbonbox, 2x2,5" effektanlegg med X rør uten katt med Scorpion bakpotte. Da bremset jeg 283hk.

Så satte jeg på Motec datasprut med vanos styring og da kom effekten.. Etter første dagen med mapping bremset jeg 302hk ved 6590omdr. Over det går det bare nedover siden de orginale dysene ikke klarer å gi mere bensin til flere HK. Jeg satte sperren på 7400omdr. Da er den justert opp slik at den ikke går magert. Jeg kjører uten LMM og lamda så det er ingen ting i innsuget som står iveien for luften. Den er mappet den med bredbåndslamda.

Jeg kjøre orginale kammer og med vanos styring.

Er ikke vits med kvassere kammer hvis du skal bruke vanos. Du kan sette på litt kvasse, men ikke mye mere enn orginalt.

Jeg bestiller kasse kammer iløpet av vinteren, fjener vanos og setter i større dyser. Kjøper kammer slik at ikke trenge mere enn ca7800 omdr. Noe over det så må jeg ha nye ventilfjærer også. Jeg tar litt om gangen nå.

Håper på 320-325hk da.

Det du skal til meg gir deg ingenting så lenge du ikke har datasprut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...