lagrinn Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Jeg kjenner eieren godt! Både Marius og bilen er det ingenting å si på. Det er ikke denne som hatt en M maskin som har liggi ute for salg med brock hjul nei! Han er som du sier også medlem av BMWCCN og jobber på Bilsalongen i Skien (BMW). Dr_S: det der virka veldig seriøst må jeg si! Pen bil, behandlet godt! det er godt og høre, er det inntrykket jeg fikk av han over telefonen også.
knut_olestad Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Det er ikke alpinafront nei, ser ut som standard med IS-leppe. Alpina har heller ikke skjørt, verken på side eller bak. Uansett hvor strøken den er så er prisen altfor høy, det er tross alt kun en ombygd 320. Du får en strøken 325i M-tech2 for den prisen der.
flo1 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Bilen er også ombygd av verksmesteren på Bilsalongen hvis ikke jeg husker feil, eller hva mener du kalle? er en ganske strøken bil som er pen å ser på å går ganske bra.
Anders_w Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Generelt skeptisk til alt av annonser fra Skien fra folk som kaller seg Marius... detter ingen farlig marius:) jeg kjenner til bilen meget godt personelig. Roger Andersen fra skien (jobber på bmw i skien, vant for noen år siden 2 plass i EM i bmw elektrisk feilsøking osv) en godt voksen utrulig dyktig kar!! han er kompis med pappa, å denne bilen har blitt restaurert i garasjen vår. ett godt utgangspunkt som ble 190% motor er bygd av roger selv med div orginale alpina deler osv. meget frisk og rask bil. men kan vel kansjke ikke kalles en alpina b3.. den mangler for mye til det;) hehe.. maruis her som selger jobber også på bmw i skien som igjen er grunnen til at han kjøpte bilen til roger:) den er verdt pengene! til dere som lurer er det is front, touringskjørt og hartge hekk. utrolig pent!! løp og kjøp.!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå