Nytern Skrevet September 3, 2008 Share Skrevet September 3, 2008 Som topic sier, jeg har etter lang tids fundering funnet ut at jeg skal kaste en sub i bagasjen på min e39 sedan. Nå har det seg sånn at jeg ikke har hull der skiluka er på mange e39. Åpner jeg midtarmlenet kommer jeg bare rett inn på blekket mellom bagasjerom og kupè. De lokale bilstereopusherne sa at det er ei plate som bare er punktet fast her, så jeg lett kan borre ut punktene og presse ut denne.. Hva er fakta? Evt løsning på hvordan jeg får litt trykk inn i bilen uten å maltraktere? Hadde vært gull hvis det var som bilstereopusheren sa merker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 skulle bygge om min e30 til å ha batteri bak, men hadde ikke det hullet for å strekke kabel bakover, da var det bare en plate som var punkta såvidt fast som jeg bare kunne banke ut. Er nok det på din også da, siden det er skiluke på andre modeller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Jeg håper virkelig det. Da er jeg ett skritt nærmere godlyd ihvertfall! Hadde vært supert om noen med e39 faktisk kunne bekreftet dette helt 100% Da kan jeg liksom slippe unna følelsen av at jeg ødelegger bilen. Siden noen e39 sedan faktisk blir levert uten denne plata Tusen takk for svar ihvertfall! Btw.. Hadeland ruler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Ja hadde vært kos å slippe å rasere baki der tja, ruler å ruler Kjenner folk herfra eller?hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Hehe, er hovsing selv. I min ungdom hadde jeg mange sammentreff med hadelendinger. Morsomme sammentreff Ja, rasere håper jeg å slippe.. En skulle tro at bmw har vært såpass fornuftige igrunn.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lex-Talionis Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Okei har bevega meg litt oppover fjorden jeg da. Enger, er jo ikke langt fra hov:) Ja, skulle tro dem var såpass fornuftige. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Enger faktisk! Idyllisk plass. Gikk på skole på Halmrast ei stund. Tusentakk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mathisen Skrevet September 4, 2008 Share Skrevet September 4, 2008 Hei Har lest et sted her engang om akkurat dette. og ja det skal være en plate punktet fast der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet September 4, 2008 Forfatter Share Skrevet September 4, 2008 Ahh, nydelig.. Da sover jeg godt i natt. Har allerede handla inn gromgreier så det er igrunn for sent å snu uansett. Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå