Astri Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Trur den e photoshoppa. Ser ut som de har satt inn ei e24 siderute bak. For fremdøra er veldig kort til å være coupe... Men det hadde vært stiligt å hatt en slik om de virkelig er ekte. Edit: Fant denne linken her, men siden den ble observert i litauen så trur eg kanskje det er noe hjemmelaga.? http://images.google.com/imgres?imgurl= ... x%26sa%3DN
MERN Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Det har vært oppe en diskusjon om dette her før også, og der kom det frem at det ikke er laget e34 coupe/2 dørs originalt fra fabrikk.. Er jo godt mulig noen har prøvd å lage en selv, er vel bare fantasien som setter grenser for enkelte prosjekter rundt om i verden
kanakas Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 har en misstanke om photoshop jeg og... men mener og tror jeg har sett en slik i levende live også... mulig jeg husker skammelig feil....
ingard Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Det der er jo en latterlig dårlig photoshop. Det skal være laget en e34 med to dører ja. En cab som aldri ble produsert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå