MariusW Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Som topic sier, hvor mye veier 4 dekk på stålfelg med kapsler? Skal sende i posten. Så går den under 1-10 kg grensen eller 11-20 kg grensen per stk? Det er piggfrie vinterdekk om det har noe å si
jensemann23 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 ett 185/60-15 dekk med stålfelg = 15,5 kg
MariusW Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Å gud jeg kommer til å gå konkurs
jensemann23 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 de jeg veide var pigg, men uten kapsler
jensemann23 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 men hvis du selger de så er det jo kjøper som betaler frakt vel???
MariusW Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Nei nå skal dere høre noe gøy. Jeg frakta bilen min nedover for å bytte den inn hos en forhandler. Så la jeg mamma sine vinterhjul i bilen! haha! Så jeg må betale frakt NED for de ORDENTLIGE vinterhjulene og må betale OPP for mamma sine
jensemann23 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 uffda:( men hør med DHL . da jeg kjøpte dekk betalte jeg 80 kr stk i frakt... det var med dhl. men vet ikke om de frakter for priv.personer
528i Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Nei nå skal dere høre noe gøy.Jeg frakta bilen min nedover for å bytte den inn hos en forhandler. Så la jeg mamma sine vinterhjul i bilen! haha! Så jeg må betale frakt NED for de ORDENTLIGE vinterhjulene og må betale OPP for mamma sine hehe, åssen klarte du det langt å kjøre de? kansje lønt seg evt?
MariusW Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Hadde nok ikke lønt seg nei det er snakk om 210 mil EN vei Tromsø-Stavanger!
Deep Dish Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Nei nå skal dere høre noe gøy.Jeg frakta bilen min nedover for å bytte den inn hos en forhandler. Så la jeg mamma sine vinterhjul i bilen! haha! Så jeg må betale frakt NED for de ORDENTLIGE vinterhjulene og må betale OPP for mamma sine Hehehehe... Sorry, men det var faktisk så klønete at det var morsomt...
vrtx Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Pakk inn ett og ett hjul å send med posten. Altså 4 pakker. Har jeg gjort flere ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå