Gå til innhold

Diverse mobiltelefoner, bærbar pc og litt annet snadder!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er notert gjernes!

Har bud på 2800 for Acer maskinen, selges i morgen om jeg ikke får noen høyere:)

Hvis du klarer å skrive alle spesifikasjonene som er på maskinen så kanskje jeg kan gå høyere en det.'

men må nesten vite hva jeg byr på!

prøvde å søke på produktnavnet men kom ikke opp samme spesifikkasjonen som du har skrevet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er denne:

price comparison to Acer Aspire 7720G-302G32HI

Processor Brand: Intel - Processor Number: T7300 - RAM: 2048 MB - Hard Disc Capacity: 320 GB - Screen Size: 17 " - DVD Writer: DVD-Writer - Maximum Battery Life: 3.5 hrs

Graphic Card Chip: nVidia · Battery Life: 3.5 · Storage Capacity: 320 · Graphic Memory: 256 · Graphic Card Series: GeForce 8400 MGS · Connectivity: No · Weight: 3.62 · Processor Speed: 2000 · Processor Series: T7300

Tror det er de specsa der

D_000010208762_EN_802.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes flere versjoner av den maskinen, så det er ikke så enkelt å finne specs på den.

Har også en identisk maskin med defekt mousepad. Denne er brukt i bare noen dager. Kan gi bud på den også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke solgt nei, han som skulle ha den rakk ikke båten hit.. hehe.. så du leder med 2900:)

Betalte vel 6990 for den tidligere i år. Kvittering følger med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi kan si det slik;) Får bruke dagen i morra til å tømme den for innhold. Skal se om jeg rekker å reinnstallere vista på den også.

Du får en god PC til BILLIG penge her;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...