Gjernes Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Byr 2500 for Eos Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Det er notert gjernes! Har bud på 2800 for Acer maskinen, selges i morgen om jeg ikke får noen høyere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Det er notert gjernes!Har bud på 2800 for Acer maskinen, selges i morgen om jeg ikke får noen høyere:) Hvis du klarer å skrive alle spesifikasjonene som er på maskinen så kanskje jeg kan gå høyere en det.' men må nesten vite hva jeg byr på! prøvde å søke på produktnavnet men kom ikke opp samme spesifikkasjonen som du har skrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 2600 for canon 400d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Tror det er denne: price comparison to Acer Aspire 7720G-302G32HI Processor Brand: Intel - Processor Number: T7300 - RAM: 2048 MB - Hard Disc Capacity: 320 GB - Screen Size: 17 " - DVD Writer: DVD-Writer - Maximum Battery Life: 3.5 hrs Graphic Card Chip: nVidia · Battery Life: 3.5 · Storage Capacity: 320 · Graphic Memory: 256 · Graphic Card Series: GeForce 8400 MGS · Connectivity: No · Weight: 3.62 · Processor Speed: 2000 · Processor Series: T7300 Tror det er de specsa der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Det finnes flere versjoner av den maskinen, så det er ikke så enkelt å finne specs på den. Har også en identisk maskin med defekt mousepad. Denne er brukt i bare noen dager. Kan gi bud på den også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 2700 for EOS 400D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 2900kr for acer tikk takk.. solgte du den i dag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Den er ikke solgt nei, han som skulle ha den rakk ikke båten hit.. hehe.. så du leder med 2900:) Betalte vel 6990 for den tidligere i år. Kvittering følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Vennligst skriv hva der byr på og hvor mye. Har flere ting til salgs her og det blir lett rotete.Budrunden går til jeg har fått en akseptabel pris.. "budrunde" går vel sikkert like lenge som de andre trådene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Den er ikke solgt nei, han som skulle ha den rakk ikke båten hit.. hehe.. så du leder med 2900:) Betalte vel 6990 for den tidligere i år. Kvittering følger med. vant jeg da? siden den skulle bli solgt for 2800 i dag? trenger pc fort skjønner duh :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Ja vi kan si det slik;) Får bruke dagen i morra til å tømme den for innhold. Skal se om jeg rekker å reinnstallere vista på den også. Du får en god PC til BILLIG penge her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Ja vi kan si det slik;) Får bruke dagen i morra til å tømme den for innhold. Skal se om jeg rekker å reinnstallere vista på den også.Du får en god PC til BILLIG penge her;) FLOTT :D:D send meg en mld når du er ferdig =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Tro kan man gjøre i kirka, er det ikke det dem sier? Hva er oppløsningen på skjermen på den ACER pcen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 8, 2008 Share Skrevet September 8, 2008 Acer PC`en er solgt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå