Gjernes Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Hvordan står det til med resten av auksjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Hmm.. må vel avslutte snart! Ingen høyere bud på EOS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Orker du ta ett bilde av ixusen? Forran, bak, over og på siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Skal se om jeg får gjort det i kveld! Noen høyere bud på EOS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 hvordan ligger det ann med hp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevenord Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Skal se om jeg får gjort det i kveld!Noen høyere bud på EOS? Supert! Dere som er interreserte i å lære dere å ta bra bilder bør jo vurdere EOS'en da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Bumper denne jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Hehe.. bra bump:p Angående HP`en så leveres den med 12v lader å ikke vanlig huslader:p Fant ut at jeg hadde gitt bort feil lader tidilgere i år, så jeg har bare billader til den. Bud mottas på nytt. Regner med at ikke alle er intr. i pcen når den er uten 220v lader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Hehe.. bra bump:p Angående HP`en så leveres den med 12v lader å ikke vanlig huslader:p Fant ut at jeg hadde gitt bort feil lader tidilgere i år, så jeg har bare billader til den. Bud mottas på nytt. Regner med at ikke alle er intr. i pcen når den er uten 220v lader. Har du tenkt å finn ut om kor du ha sendt datan om du ha sendt den i det hele tatt? tar ikke 7 dager med vanli post heller ikke som pakkepost.. så skjønner utrolig lite hær.. :s:s:s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Du har vel fått den nå Ser på sporingslappen at den ble reg. en dag senere - 10 Sept. Så jeg vet ikke hva posten driver på med. Sjelden det tar en uke å sende en vanlig norgespakke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glenn.G Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 byr 1000 for hp jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Bud notert:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
missing_Nin Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Du har vel fått den nåSer på sporingslappen at den ble reg. en dag senere - 10 Sept. Så jeg vet ikke hva posten driver på med. Sjelden det tar en uke å sende en vanlig norgespakke. nå har jeg fått den ja.. veldig fornøyd med datan. husk å sende meg kvittering da :) Pengene dine er på vei inn på din konto :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Glimrende! Skal se om jeg finner kvitteringen i morra;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjernes Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Status på Eos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå