Gå til innhold

Diverse mobiltelefoner, bærbar pc og litt annet snadder!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe.. bra bump:p

Angående HP`en så leveres den med 12v lader å ikke vanlig huslader:p Fant ut at jeg hadde gitt bort feil lader tidilgere i år, så jeg har bare billader til den.

Bud mottas på nytt. Regner med at ikke alle er intr. i pcen når den er uten 220v lader.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. bra bump:p

Angående HP`en så leveres den med 12v lader å ikke vanlig huslader:p Fant ut at jeg hadde gitt bort feil lader tidilgere i år, så jeg har bare billader til den.

Bud mottas på nytt. Regner med at ikke alle er intr. i pcen når den er uten 220v lader.

Har du tenkt å finn ut om kor du ha sendt datan om du ha sendt den i det hele tatt? tar ikke 7 dager med vanli post heller ikke som pakkepost.. så skjønner utrolig lite hær.. :s:s:s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel fått den nå:)

Ser på sporingslappen at den ble reg. en dag senere - 10 Sept. Så jeg vet ikke hva posten driver på med. Sjelden det tar en uke å sende en vanlig norgespakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel fått den nå:)

Ser på sporingslappen at den ble reg. en dag senere - 10 Sept. Så jeg vet ikke hva posten driver på med. Sjelden det tar en uke å sende en vanlig norgespakke.

nå har jeg fått den ja.. veldig fornøyd med datan. husk å sende meg kvittering da :):)

Pengene dine er på vei inn på din konto :D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...