Hartge34 Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Prøver å poste her da i og med at jeg er rimelig frustrert nå Har problemer me at vindusviskerne på min e34 går bare på full pinne, har en identisk delebil ved siden av så har byttet om og prøvd de to sore kasettene under baksete + releene(ingen virkning) har også sedd på den 80 amp sikringen på batterikabelen, den ser bra ut og radioen funker fortsatt så tror ikke det er den. Prøvde og dra lett i diverse ledninger me bryteren i intervall uten hell... Den har kun funket en gang normalt etter at jeg kjøpte bilen og det var en gang det ene releet under sitteputa bak lagde en klikkelyd konstan, så jeg dro den ut for å slippe å høre på det, prøvde viskerne da ved tilfeldighet og da funket de som de skal, neste dag var det dødt igjenn både med og uten rele... Nå skal det sies at jeg oppdaget vann på gulvet på den siden boksen er, dette skal fikses i mårn, men det store spørsmålet blir er det no hensikt å forsøke og bytte viskerarmen på rattstammen eller selve motoren(nedfor frontruta) eller er det på grunn av foktighet, noen som har anelse, har ligsom prøvd det som vanligvis er galt med dette symptomet så står litt fast
Glenno Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Velkommen til Bimmers . Kansje skudd helt ut i det blinde men du nevnte det hadde en gang virket når du lirket på boksen. Kan det være noe dårlig jording/brudd noen sted da?
Hartge34 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Takk for det Nei med dette pussige problemet er vell ingen forslag uønsket Det kan selvfølgelig være brudd eller jordingsfeil men tingen er ligsom det at den gangen den funket som normalt hadde jeg nappa ut en av releene under baksete fordi det begynte plutselig og lage en konstant klikkelyd, tenninga var av når det releet begynte å lage lyder også og vist jeg stappa i releet fra delebilen lagde den de samme lydene, men det har kunn skjedd en gang. Er ligsom sloppet opp for ideer om hva slags feilsøking jeg kan prøve videre
Astri Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 trudde releet var på vei til å ryke eg når de lagde sånn lyd. Har du prøvd med et annet rele?
Glenno Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Kansje det kan ligge noe på www.autopower.se om det ikke finnes noen guruer eller info tråder her på bimmers.
Hartge34 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 trudde releet var på vei til å ryke eg når de lagde sånn lyd. Har du prøvd med et annet rele? Ja var jo det jeg og mistenkte, tok releene fra delebilen som var på samme plass men da ble det samme lyd, en note er jo at de releene i min nye e34 er gul mens i delebiln er de oransje.. vill tro det er bare annen produsent, står hella på de ene og bmw på de andre, vist noen vet noe mere om akkurat det setter jeg pris på svar
Hartge34 Skrevet September 4, 2008 Forfatter Skrevet September 4, 2008 Kansje det kan ligge noe på www.autopower.se om det ikke finnes noen guruer eller info tråder her på bimmers. Takk skal titte litt der
Hartge34 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Virker speedometeret ditt? Ja speedo'en funker Når vifta bare går på trinn 4 er det som oftest en formotstand som sitter under vifta Den kommer du til nedenfra på passasjersiden Tar ut ledning og drar formotstanden ut Ny koste mellom 450 og 800 alt etter type Lykke til Pedro Hvilken vifte? det er snakk om vindusviskerne her
jensemann23 Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 funker den BARE på fullt, eller går den på intervall på det nest høyeste hakket?
Hartge34 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 funker den BARE på fullt, eller går den på intervall på det nest høyeste hakket? Den går kun på høyeste hastighet ja,skjer ingenting på noen av intervallene
toomas Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 da er motstanden gåen er et "sverd" som sitter inn i varme apparatet fra passasjer siden er ikke så vanskelig og finne. på noen av de nyere er det en mindre motstand som sitter i lufte kanalen på pass siden men tror nok din har sverdet
toomas Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 sorry trodde det var snakk om varme apparatet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå