Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har forsterket a-armene bak med firkantrør, så har ikke plass til fjæra der den normalt står orginalt

Derfor lurer jeg, er det mulig å få tak i "coil over" altså fjær over demperen til e30?

Som vist her:

coilover.jpg

Har hatt et d2 coil over sett tidligere, men der måtte man fortsatt sette fjæra der den pleide å stå, men man bare satte inn en sånn gjengeinnsats under for å få justert.

Noen tips?

mvh lars

Skrevet

min bror har justerbart senkesett på sin e-30 m3 godkjent i vonkorte .men om det er gjort mods på det,får å få det på vet eg ikkje.sko nesten ikkje tru det,så lenge det står i vonkorte??kansje det er fårsjel på m3 og en vanlig 3 serie da???ikkje så veldig inn i e-30 eg egentlig

Skrevet

Kom med sider, ikke bare "synsing" jeg kommer med ingen side for jeg har ingen trua på at dette eksisterer. Støtdemper topp ligger helt innerst mot hjulkassa (umulig og endre på uten MYE sveising) bunn av støtdemper er festet i bærearm, dette er og svært vanskelig og endre på. Støtdemper ligger orginal nesten innat hjulkasse. hvordan i all verden sakl det være plass til en så stor innretning som en fjør rundt støtdemper?

Kom med link så blir jeg overbevist.

Ta f.eks en titt på turnermotorsport eller millway.se, disse leverer noe av det råeste understellet som er og oppdrive på blandt annet E30. leverer coilovers begge to, til bak og forran, men begge bruker orginal plassering.

Skrevet

systemet på e30 er helt likt som på sierra.. og der får man tak i slik som han spør om her.. og det er GARANTERT noen som har dette

på sierra trenger man ikke forsterke noe som helst.. og den står i dempertårner og i bærebrua.. samme som e30

Skrevet

det er fk min bror har.men som du seier stememr det sikert.kun justerbart foran.men godkjent i vonkorte.så det med plass bak kan nokk stemme da:)har som sakt ikkje så greie på e-30

Skrevet

Morty999, var snakk om coilovers til e30. ikke vingebilen du hadde. Så lenge man ikke kan sette dette rett over på hverandre med resultat av den gode sort så spiller det vel egentlig ingen trille at det er "likt".

Sier du ikke juger, men hvorfor ikke flere kan prøve og gi en innsats isteden for og slenge ut ett svar, det forstår jeg meg ikke på. hadde vel tatt deg like lang tid og finne samme som Thorbis gjorde. Jeg trodde aldri i verden at dette var og oppdrive.

I rest my case, tull og diskutere dette.

Skrevet
Intrax leverer til E30. Det er seriøst bra og det koster litt....

har allerede sett litt på det, men med en prislapp på over 50 000. Så blei det litt i overkant.

Takker forøvrig for alle svar, da blir det nok å bestille fra ppf.

igjen takk!

lars

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...