sh0rty^ Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Hei Har forsterket a-armene bak med firkantrør, så har ikke plass til fjæra der den normalt står orginalt Derfor lurer jeg, er det mulig å få tak i "coil over" altså fjær over demperen til e30? Som vist her: Har hatt et d2 coil over sett tidligere, men der måtte man fortsatt sette fjæra der den pleide å stå, men man bare satte inn en sånn gjengeinnsats under for å få justert. Noen tips? mvh lars
Fliid Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Det har jeg aldri hørt om på E30 og kan ikke se for meg at det kan gå uten større modifikasjoner angående klaring til f.eks hjulkasse.
haavard Skrevet September 4, 2008 Skrevet September 4, 2008 Det må forsterkes i overkant, ellers river du tårnene i fillebiter. Men har sett flere som kjører med det.
Martins Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 min bror har justerbart senkesett på sin e-30 m3 godkjent i vonkorte .men om det er gjort mods på det,får å få det på vet eg ikkje.sko nesten ikkje tru det,så lenge det står i vonkorte??kansje det er fårsjel på m3 og en vanlig 3 serie da???ikkje så veldig inn i e-30 eg egentlig
Fliid Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Kom med sider, ikke bare "synsing" jeg kommer med ingen side for jeg har ingen trua på at dette eksisterer. Støtdemper topp ligger helt innerst mot hjulkassa (umulig og endre på uten MYE sveising) bunn av støtdemper er festet i bærearm, dette er og svært vanskelig og endre på. Støtdemper ligger orginal nesten innat hjulkasse. hvordan i all verden sakl det være plass til en så stor innretning som en fjør rundt støtdemper? Kom med link så blir jeg overbevist. Ta f.eks en titt på turnermotorsport eller millway.se, disse leverer noe av det råeste understellet som er og oppdrive på blandt annet E30. leverer coilovers begge to, til bak og forran, men begge bruker orginal plassering.
Morty999 Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 systemet på e30 er helt likt som på sierra.. og der får man tak i slik som han spør om her.. og det er GARANTERT noen som har dette på sierra trenger man ikke forsterke noe som helst.. og den står i dempertårner og i bærebrua.. samme som e30
Martins Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 det er fk min bror har.men som du seier stememr det sikert.kun justerbart foran.men godkjent i vonkorte.så det med plass bak kan nokk stemme da:)har som sakt ikkje så greie på e-30
Fliid Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Morty999, kom med link. foto, en plass de selger det, bilde av en kompis som har ett slik understell. Går ikke ann og bare drive med påstander.
thorbis Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 veit ppf solgte stående coilovers til e30 før. ring og hør, eller sjekk internettsida dems. mvh Thorbjørn R
Fliid Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=595 Gir meg, ppf har dette Ser problematikken med tanke på plass er tilstede, slik jeg fryktet. orginalt tankrør må modifiseres slik at det blir plass.
Morty999 Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 tror du jeg gidder sitte her å juge fliid?? jeg har da hatt JUSTEBARE coilovers BAK på den vingebilen jeg hadde! foresten.. http://www.facemotorsport.no/index.php? ... &match=GAZ
Fliid Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Morty999, var snakk om coilovers til e30. ikke vingebilen du hadde. Så lenge man ikke kan sette dette rett over på hverandre med resultat av den gode sort så spiller det vel egentlig ingen trille at det er "likt". Sier du ikke juger, men hvorfor ikke flere kan prøve og gi en innsats isteden for og slenge ut ett svar, det forstår jeg meg ikke på. hadde vel tatt deg like lang tid og finne samme som Thorbis gjorde. Jeg trodde aldri i verden at dette var og oppdrive. I rest my case, tull og diskutere dette.
Øyvind L. Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Intrax leverer til E30. Det er seriøst bra og det koster litt....
sh0rty^ Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Intrax leverer til E30. Det er seriøst bra og det koster litt.... har allerede sett litt på det, men med en prislapp på over 50 000. Så blei det litt i overkant. Takker forøvrig for alle svar, da blir det nok å bestille fra ppf. igjen takk! lars
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå