Gå til innhold

hvilke pinner i kontakta til instrumentet er til lyset?(e30)

Anbefalte innlegg

• Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

driv å kødde tel der nå.. men hvilken farge er gy/rd? trenger å vite det! hva står gy og rd for?

første og siste bokstav? som grey and red?

Skrevet

sikker? sitter ledningen på den hvite eller den blå kontakt? fant en ledning det peip på, sto på plass nr 2, både på hvit kontakt og bryter, men var brun. og den peip jo. så er vel feil ledning? for lyset funker jo ikke.. og alle deler er intakte:S

også den grå og røde ledningen går ikke ifra brytern:S

Skrevet

I henhold til tegninger skal det gå en GY/RD fra bryter... Så nå ble jeg litt usikker her... Brun er gods.. Om den sitter på den hvite eller blå vet jeg ikke da jeg desverre ikke har annet enn bruksbilen hjemme nå, og får da ikke skjekket fort å galt.

Skrevet
I henhold til tegninger skal det gå en GY/RD fra bryter... Så nå ble jeg litt usikker her... Brun er gods.. Om den sitter på den hvite eller blå vet jeg ikke da jeg desverre ikke har annet enn bruksbilen hjemme nå, og får da ikke skjekket fort å galt.

men gjør ikke det.. kan ta noen bra bilder i mårra.. men er vanskelig å pipe å finne fram, når det antagelig er brudd, og man ikke veit hvem ledning det er:P

Skrevet

Mulig tegningene på nett ikke er helt korrekte.. Kan hende du burde lure ut noen tegninger hos din lokale BMW sjappe. (skylder på det, hehe... )

Om jeg leser tegningene korrekt så forstår jeg ingenting av at du ikke har en kabel i den fargekombinasjonen på bryter.

Skrevet

Ja, er sikker på det er fargen. Som du kan se, så går det blandt annet til askebeger lyset. Lyset i askebeger tennes kun om du har aktivert lys bryter. Du kan da ta denne kabelen og summe opp til kontaktene på instrument. Det skal der være kontakt.

Skrevet

den ledningen har forrige eier brukt tel å koble opp noe anna tru je:P

men jeg får ta den som er tel nødblink lyset elns..:)

Skrevet

har drivd å styra litt nå.. eneste ledningen som er lik er, altså sitter på både bryter og til instrumentet er brun og blå, ellers er det to som er bare brune, men de er vel jording.. noen som kan bekrefte at det er den brune og blå jeg skal ha tak i? ingen som kan måle på sin bil da? hvem det er?:)

Skrevet

også en som er brun og svart som piper når brytern står av, altså ikke noe lyst, men når jeg setter den på, så går den på 588 elns i ohm, men den blir ikke høyere el mindre når jeg vrir på brytern..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...