pedro Posted September 4, 2008 Posted September 4, 2008 Hei Skal bytte veivhus ventilasjonen på min 530d men sliter litt her Ligger under luftfilteret sa en på forumet her, men jeg har ikke peil på denne motoren og etter en 15 mins skruing å leiting trenger jeg hjelp. Takknemlig for alle tips eller forklaringer. Hilsen P
mhane Posted September 4, 2008 Posted September 4, 2008 Sjekk ut tråden min http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=76590&highlight= der finner du bilde av dekselet og skjematisk tegning av hvor det ligger på side 2. Lykke til.
pedro Posted September 5, 2008 Author Posted September 5, 2008 Takk skal ha Sviver å går akkurat som den skal etter en liten times plukking av deksler ja Filteret var grisemøkkete P
mhane Posted September 14, 2008 Posted September 14, 2008 Ja det er vel etterhvert blitt tydelig at det ikke skader å bytte dette filteret en gang i blant. Lurer på å ta mitt hver 50' elller hvert andre år om jeg kjører mindre. Andre mener man fint kan kjøre 100' på et filter. Det verken koster mye, eller er mye arbeid så en gang for mye er vel bedre enn en gang for lite.
Recommended Posts