Fliid Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Jensemann23, blå røyk er olje, svart er bensin, grå/hvit er vann/kondens. Lett grå sier du, det er vann/kondens.
jensemann23 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 hmm, men den bruker jo olje, ikke vann...
jensemann23 Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 er det i det hele tatt normalt at det kommer synlig røyk ut på en varm dag?
Trinitonn Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 På min 320 kommer det ikke noe røyk ut ved oppstart på en vanlig dag, men det er midt på dagen! Det ryker fort litt ved tomgang (så lenge motoren også er kald), hvis det er litt kjølig i lufta, slik som det er på morningen og kveldene nå om dagen.. Jeg tror at grunnen til at du ser eksosen kun på tomgang, er rett og slett fordi lufttrykket fra eksosen er så liten. Når du gir på kommer det fortsatt røyk, men du ser det ikke fordi det sprutes ut i lufta så fort... jaja, rart forklart Anyways, det kan rett og slett være at luftfuktigheten og temperaturen i lufta spiller deg et stort puss her?!
Trinitonn Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Jeg tenker mer i rettningen kondens i eksosrøret?
jensemann23 Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 fylt på omega nå, kjørt 10 mil. Ikke merka noe ennå, får se utover om det blir bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå