Gå til innhold

SV aktivister kler escelade inn i post it's

ehrnst
 Share

Anbefalte innlegg

Hahaha :lol:

Kanskje vi på den andre siden av den politiske skalaen skal begynne å bekle små miljøvennelige Toyotaer og batteridrevne biler med "Dødsfelle", "Trafikksinke" eller *biiip - biiiiiiiiiiip* ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miljøengasjementet til SVere har virkelig tapt seg - jeg trodde ikke de brukte post-it lapper engang, siden gjennomfarget papir må være dårligere nedbrytbart. Og her hadde de ikke brukt lappene til å skrive på engang - hadde de enda samlet på gamle handlelister i et år, og klebet disse på bilen. :roll:

Og forresten - hvem er egentlig ansvarlig for at alle lappene på bilen blir fjernet og levert til korrekt resirkulering? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes knapt mennesker i Norge som kan kalles miljømennesker, så lenge man benytter seg av luksusgoder innen elektronikk og energi.

Jeg så faktisk et reportasje om Sosialistisk Ungdom lederen som tok taxi hjem etter en lang dag på kontoret i Oslo sentrum. Og hun bodde i Oslo... Taxien var en Volvo XC 90. Hvorfor kunne hun ikke sykla eller gått da liksom? Djiizeez lizm.. :lol: Blir KVALM av slike hypokrater ](*,)

Skal dem være vrange så skal jeg være det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror heller ikke SV står bak. Sikkert hennes arbeidskolleger som har spilt henne et puss.

Noe jeg lurer mer på, er hvordan det er mulig å ansette en miljørådgiver som kjører en slik bil. Dama kan forsåvidt ha kjøpt bilen etter at hun ble ansatt, men da mangler hun jo totalt gangsyn.

2008-cadillac-escalade.jpg

Det er ikke noe rart NAF sin innflytelse er omtrent lik null. Alle jeg kjenner som medlem av NAF oppgir samme grunn. De måtte det for å rabatt på forsikringen hos Gjensidige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prius kan kanskje føles økonomisk ved kjøring på motorveiene rundt amerikanske storbyer, men jeg har sterke mistanker om at på kuperte og krevende norske veier, må så mye av motorkraften i Priusen brukes, at bunnlinjen blir at kjøreturen ikke ble særlig økonomisk...

Må si meg enig i den der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg lurer mer på, er hvordan det er mulig å ansette en miljørådgiver som kjører en slik bil. Dama kan forsåvidt ha kjøpt bilen etter at hun ble ansatt, men da mangler hun jo totalt gangsyn.

Det er ikke noe rart NAF sin innflytelse er omtrent lik null. Alle jeg kjenner som medlem av NAF oppgir samme grunn. De måtte det for å rabatt på forsikringen hos Gjensidige.

Uhm har du lest saken ? :)

Miljørådgiveren i NAF bor i samme bygg som eieren av denne bilen. Hun så den i garasjen hvor den står og synes det var morsomt.

Utover det har ikke saken noe som helst med verken henne eller NAF å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...