MariusW Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 HEI! Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt ettermonteringskit for angel eyes? type ringer man limer på og nesten tjuvkobler Helst noen som lyser godt midt på lyse dagen Bestilte fra Klausen tuning men hørte aldri noe fra dem etter at bestillinga var bekrefta...
jensemann23 Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 ebay:) Søk på CCFL bmw . funker flott!
MariusW Skrevet September 5, 2008 Forfatter Skrevet September 5, 2008 Det får være nødløsning! Vil helst kjøpe fra noen her i Norge
johjoa Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Nødløsining å bestille fra Ebay? koffer bruke mere penger på å bestille fra norge når du kan bestille den store verden der du får like bra kvalitet til en bedre penge... Æ mein nu "kan man kjøp det på ebay... så kjøp det på ebay" edit: Eks: BMW E46 99-03 ANGEL EYES HEADLIGHTS CCFL CONVERSION KIT
Ridderen Skrevet September 5, 2008 Skrevet September 5, 2008 Koed.no har det meste til alle bmw modeller. ligger godt under alle andre i pris og har god service. Kjøper mye deler der og har aldri hatt noe problemer. Oversiktlig og velfungerende side. Anbefales
MariusW Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Koed blir et alternativ ja! Nei grunnen til at jeg vil kjøpe i Norge er pga deilige norske lover når det kommer til onlinekjøp. + at garantisaker blir mye lettere.
jensemann23 Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 koster 2-300 kroner for CCFL ringer i bra kvalitet på ebay. da er det nesten ikke vits i garanti mener nå jeg. ..
MariusW Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Hmm... Du har et poeng der. Fant dessuten ingenting på koed. Det får bli ebay da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå