lloydsb Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 skal bli morro og følge med... 4500, faen dukker aldri opp noe sånn til meg..
Inline six Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Her er vi flere i samme båt Jeg kjøpte en 87mod. 320i i går. Skal ikke bli noe versting så tenker jeg skal ha en original m20b23 eller b25 i den i første omgang
Turbo-Knut Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Moro å se nye E30 prosjekter Var på Gatebil i helgen, og ble litt lei meg etter at jeg har solgt min E30 320/325.. men jeg har altså da liggende ei dieselveiv fra M21D24 som jeg da vurderer å selge. Send PM om det skulle være interesse
Koffer Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 skal bli morro og følge med...4500, faen dukker aldri opp noe sånn til meg.. hehe, trur jeg var heldig der ja;)
Koffer Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 Her er vi flere i samme båt Jeg kjøpte en 87mod. 320i i går. Skal ikke bli noe versting så tenker jeg skal ha en original m20b23 eller b25 i den i første omgang Det er morro. Jeg hadde aldri trodd at interessen var så stor for E30;)
E30Frelst Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Interessen er større en stor min venn Lykke til !
speedtouch Skrevet Januar 23, 2009 Skrevet Januar 23, 2009 Hei hva med å gå for N/A tuning? En skikkelig trimmet N/a er mye råere lydmessig enn en turbotrimmet motor, dessuten er den mye mer kjørbar. Det er også verre for biltilsynet og finne ut om den er trimmet. Her er noen linker du kannsje vil skjekke ut litt: www.metricmechanic.com www.iemotorsport.com Vet også om en link til ett svenskt firma som lager separate spjellhus til alle bmwmotorer, men finner ikke adressen akuratt nå. Med slike spjellhus blir nok dette rått Trur nok du kan forvente 250 hk på hjula med ett kurant n/a oppsett på en 325 motor.
Koffer Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Hei hva med å gå for N/A tuning? En skikkelig trimmet N/a er mye råere lydmessig enn en turbotrimmet motor, dessuten er den mye mer kjørbar.Det er også verre for biltilsynet og finne ut om den er trimmet. Her er noen linker du kannsje vil skjekke ut litt: www.metricmechanic.com www.iemotorsport.com Vet også om en link til ett svenskt firma som lager separate spjellhus til alle bmwmotorer, men finner ikke adressen akuratt nå. Med slike spjellhus blir nok dette rått Trur nok du kan forvente 250 hk på hjula med ett kurant n/a oppsett på en 325 motor. N/a tuning? Hva mener du med?? tror faktisk ikke jeg vet hva det er?? forklar nærmere?? høres interesant ut. 250 på hjula hadde jo vært helt RÅTT!!!!!
Koffer Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Interessen er større en stor min venn Lykke til ! Takker;)
Koffer Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Nå har jeg kjøpt meg m20b25. Legger ut noen bilder
Koffer Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Måtte jo ha ett sted jeg kunne ha E30'n og ett sted jeg kunne stå å skru VARMT!!! Så da måtte jeg jo bygge meg en garsje da;) Her er noen bilder av e30'n i sitt nye hjem
Untitled Skrevet Januar 24, 2009 Skrevet Januar 24, 2009 N/a tuning? Hva mener du med?? tror faktisk ikke jeg vet hva det er?? forklar nærmere?? høres interesant ut. 250 på hjula hadde jo vært helt RÅTT!!!!! N/a = motor uten ekstra "pustehjelp" .eks turbo
Koffer Skrevet Januar 24, 2009 Forfatter Skrevet Januar 24, 2009 Deler demonteres og gjøres klar til sandblåsing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå