morteym Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Jobben var ikke så veldig omfattende, men timene gikk og det ble mørkt. Brukte mest tid på å montere på metalldelen som skulle tas fra den gamle fangeren og skrus på den nye fangeren. For å få på fangeren så måtte blinklysa av, og listene under lykta av. Det gikk ganske fort, for det har jeg knotet med før heldigvis. Har også montert ny innerskjerm på passasjersiden. Med lakkering så kostet denne rundt 6000 kr. Tar tåkelysa i morgen. Skal spyle av bilen og ta et bilde i dagslys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 5, 2008 Share Skrevet September 5, 2008 Det der blir jo helt PERFEKT. M3 fanger er bare SEXY! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morteym Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 Ble kanskje litt dobbeltposting fra min side her nå. Klarte ikke dy meg, så monterte tåkelysa i natt. Har oppdatert bedre bilder i tråden jeg har om denne bilen: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=85158 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå