skiern Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Bestilte Angel-eyes fra Modbargains for 1måned siden. Fikk da umiddelbart ordrebekreftelse på mail, men har siden ikke hørt no mer. Har også tatt kontakt med de for å spørre etter trackingnummer, men får ingen tilbakemelding. Noen med erfaringer om dette er et seriøst firma?
tmice Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Har bestilt for ca 4 uker siden, å jeg fikk pakken i går.... De skal være veldig seriøse etter det jeg har hørt !
skiern Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Fikk noe sporingsnummer etter at du bestilte, eller gikk det 4 uker så hadde du det plutselig i postkassa?
tmice Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Husker ikke i farta om jeg hadde noe sporing på det, fikk bare en mail om jeg godtok frakten, så gikk det 4 uker så kom postmannen på trappa med de
morteym Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Jeg har handla derfra, både god kunderservice, men også litt for dårlig respons på mail. Det beste er å sende pm til dem på e46fanatics.com, da føler jeg man blir fort prioritert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå