G-RACING Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 Har store problemer med min e39 523i 96 modell. Den er fullstendig død. Noen som kan hjelpe meg med en diagnose test? Haster! På forhånd, STOR takk! Mvh Aleksander G Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 6, 2008 Forfatter Share Skrevet September 6, 2008 BUUMP:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hauken Skrevet September 6, 2008 Share Skrevet September 6, 2008 sjekk + polen på batteriet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Ja, og alle sikringer. Låsesystem, kupelys og parklys fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Ingen som har sjangs å hjelpe meg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Regner med du har sjekket det, men det er ikke noe som enkelt som flatt batteri.?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Har store problemer med min e39 523i 96 modell. Den er fullstendig død. Noen som kan hjelpe meg med en diagnose test?Haster! På forhånd, STOR takk! Mvh Aleksander G Prøvd med start kabler? jeg hadde noe lignede for en tid tilbake..da var det batteriet som var dårlig å ikke klarte å dra rundt start motoren,men alt annet virket,som lys,sentrallåsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 Jepp, har testa dette, men batteriet er toppers. Har til og med skjekka sikringer under klimafilteret i motorrommet, desse var også hele. Neste må vel være releer, eller verst av alt; hjærnen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Vegard- Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 funker kjørelys osv eller er alt som får strøm når du vrir om nøkkelen dødt? hvis det er det så kan det være bakstykket på tenningslåsen din som har gått føyka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet September 8, 2008 Forfatter Share Skrevet September 8, 2008 Alt som får strøm når jeg vrir om nøkkelen er dødt. Parklys funker, men ikke kjørelysa. Anelse på hva feilen er? Kabel med pin-nr 6 og 7 i kontakta under rattstammen er død, nr 5 er inntakt. Kan det være ett rele? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå