Nytern Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Her er baklyktene.. Byttet tlf i dag, så har ikke nr'et ditt lenger, oakland Jeg ser helst at det forskuddbetales hvis man ikke møter opp her og henter deler. For å være helt ærlig, diffen vet jeg svært lite om. Den som satt på bilen jeg solgte hadde brems, denne vet jeg ikke..
Nytern Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Okok, førstemann som tar turen hit med 2500kr får rubbel og bit minus bbs-felgene.. Da snakker vi komplett 525i-eksos, bmw alufelger med gode piggdekk, masse drivakslinger, diff, massemasse understellsdeler, 3-4 kasser fulle av stort og smått, svart dashbord, vindavviser til takluke, støtdempere, fjærer, deksler, nye bremsedeler, vifter, svarte tepper osv osv... Bare vinterdekk på felger er verdt en god slant.
Nytern Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 2 stk baklykter solgt til en svært hyggelig mann fra storbyen Oslo
Nytern Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Hei! Skal lete i haugen i morra. Dagen i dag har gått med på bilstereostyr
Nytern Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 Bedre bilder.. med slitte dekk. Pene felger! 14" bmw alu med strøkne pirelli piggdekk. Vinteren kommer
Nytern Skrevet September 25, 2008 Forfatter Skrevet September 25, 2008 Opp og hopp. Fått mail ang deler til e39. Jeg vil helst ha min e39 i fred. Her snakker vi deler til e28 Alt kan evt selges for den nette sum av 1500kr hvis det hentes. Tenk det!
Anbefalte innlegg