Glenno Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Ja du har vel fått noen tips på bmwccn fora samt du skal vel teste noen R-dekk på autoen imorgen ut ifra jeg har sjønt? Kan du fikse understyringen på andre måter enn dekk kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 Ja understyringen har jeg en plan på: - Max negativ camber foran -H&R stag bak -Diffbrems -muligens 5mm spacer foran Men jeg har jo nå Performance felgene, og fikk bra pris på Toyo i 18" idag.. Da har jeg jo en unskyldning for å gå for lm i 19" til sommeren igjen. MEN om de 17" dekke til Kim funker fett nok, så blir det nok ikke nye sommerhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sealed Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Kommer om ikke må jobbe overtid Hmm ja litt sent da dette var ihelga. Mulig du tenker på denne linken som ikke er arrangement mot andre klubber? (Eget arrengement av bmwccn øst avd først kommende ons kl 1700, ikke mot andre klubber). Stemmer, blandet litt de to Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå