Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Siden jeg er ny her og helt ny med bmw`er så hadde det vært veldig fint med noen tips/idèr Sier ikke neitakk til en komentar Bilen er en 1985 mod 325 som jeg driver å pusser opp Når jeg henta bilen: Sånn så den ut når jeg fjerna teppet:S Flere bilder kommer ettervært
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Har fått gjort mye etter dem første bildene ble tatt Har fått pussa ned all rusta inni bilen og brukt "brunox" Har også fått lagdt inn 2 komponent primer som skal være "tett" Og starta med å legge inn støymatter Ikke lenge til jeg får lagdt inn teppe og seter Men mangler fremdeles; Hattehylle - framstoler - dørpanel og panela bak Så send meg gjerne bilder/pris hvis noen har dette
Hawkon88 Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 jeg sier bare at det er til å glede seg hvis du tenker å fjerne asvalt mattene.. jeg anbefaler i tilfelle å bruke stamjern (bredt skrujern lignende sak) og slå med hammer. til å fjerne restene av limen anbefales citrusbasert løsemiddel.
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 jeg sier bare at det er til å glede seg hvis du tenker å fjerne asvalt mattene.. jeg anbefaler i tilfelle å bruke stamjern (bredt skrujern lignende sak) og slå med hammer. til å fjerne restene av limen anbefales citrusbasert løsemiddel. hehe.. Det er allerede gjort men takk for info.. Brukte propangass og STOR skrutrekker Fant også mye rust under asfaltplatene
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Nei nå lukka jeg igjen garagen for i dag Planer for i morgen: Legge støymattene i resten av bilen Legge kabler til annlegg Legge inn teppet Sette inn baksetene Skru ferdig resten av dashbordet Montere annlegget Sikkert også mere Får se hvor langdt jeg kommer
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Hei, meiner eg såg den bilen på henger på rv 7 mellom gol og hønefoss onsdag?? Hukser ikkje helt kor eg var når eg såg bilen.. Eg har foresten eit ekstra sett med trekk bak (sidepanel) i sort skinn om det skulle vær av interesse...Har og orginal m-tech stol i skinn og en i stoff, begge veldig slitt... Lykke til med prosjektet
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Hei, meiner eg såg den bilen på henger på rv 7 mellom gol og hønefoss onsdag?? Hukser ikkje helt kor eg var når eg såg bilen.. Eg har foresten eit ekstra sett med trekk bak (sidepanel) i sort skinn om det skulle vær av interesse...Har og orginal m-tech stol i skinn og en i stoff, begge veldig slitt... Lykke til med prosjektet Kan nok stemme det ja Ble trekt av en blå transit.. Har du bilde av trekkene og stolene ?? Send dem gjerne på pm Takk
lloydsb Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 må få lagt ut bilder får hver dag du er ute i garagen Sier mer enn 1000 ord.. Keep on Tha good work.. Ser jo lovans ut.. Flere bilder utvendig skader ikke
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Da var det den ja.. Eg har desverre ikkje bilde på dataen endå, men kan lett gjerast noke med.. Stolene er gjevekkpris og det er trekkene og.. Om du hadde gadda hadde du kunne trekt oppatt stolene i sort skinn, så hadde dei blitt som nye... Kan sende bilder på PM i mårra kanskje....
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 må få lagt ut bilder får hver dag du er ute i garagen Sier mer enn 1000 ord.. Keep on Tha good work.. Ser jo lovans ut.. Flere bilder utvendig skader ikke Utvendig har jeg ikke starta så mye med enda Bilen ser ut som den er virkerlig klar for søppla så jeg har ikke brukt tid på å ta bilder ute Men flere bilder kommer det.. Skal prøve å ta så mye bilder som mulig
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Da var det den ja..Eg har desverre ikkje bilde på dataen endå, men kan lett gjerast noke med.. Stolene er gjevekkpris og det er trekkene og.. Om du hadde gadda hadde du kunne trekt oppatt stolene i sort skinn, så hadde dei blitt som nye... Kan sende bilder på PM i mårra kanskje.... Planer om omtrekking har jeg hatt i hue lenge Hadde vært utrolig greit om du hadde fått sendt noen bilder ja Mangler også tenningslås - dørlåser og bagasjeluke låsen
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Hadde faktisk noen bilder av bilen utvendig også Bytta ut fronten til en facelift som jeg pussa ned og lakka
S.Nilsen Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Stilig prosjekt dette Skal følge med Videre
Moni-bmw-power Skrevet September 6, 2008 Forfatter Skrevet September 6, 2008 Stilig prosjekt dette Skal følge med Videre Tusen takk Det er bra. Husk å kom med idèr og tips da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå