Hesleskaug Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Kult at jentene graver litt i gammel rust de også Lykke til videre!
Moni-bmw-power Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 Skal ha for m20b27? Kontakt meg på pm så finner vi sikkert ut av det hehe
Moni-bmw-power Skrevet September 19, 2008 Forfatter Skrevet September 19, 2008 Kult at jentene graver litt i gammel rust de også Lykke til videre! Graver i gammel rust er morsomt (til tider) hehe Tusen takk
Moni-bmw-power Skrevet September 20, 2008 Forfatter Skrevet September 20, 2008 Starta med å sandblåse ting og tang.. Gleder meg ikke til å sandblåse understell Men her kommer iallefall flere bilder Sanblåst og primert Sandblåst og primer (får se hvordan det går) Sandblåst Sandblåst Disse var gørstygge så slang dem inn og sandblåste dem Ferdig sandblåst - primert og lakka Difflokket sin tur Latterlig
Lex-Talionis Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 får vel sikkert kaste den rundt:P vandt til å kjøre japse og golf? har ingen av delene jeg. Og har hatt mer bmw`er enn du aner
Moni-bmw-power Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 får vel sikkert kaste den rundt:Pvandt til å kjøre japse og golf? har ingen av delene jeg. Og har hatt mer bmw`er enn du aner hehe
///christian Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 dæven, det er jo fart i deg, hehe! Har du gått på noe skole, siden du har litt erfaring?
oakland Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Ser på dine første bilder av prosjektet når du pusser rust, at du bruker en 2 komponent primer som blir gul. Hva heter denne og hvor får du kjøpt den hen?
Moni-bmw-power Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Ser på dine første bilder av prosjektet når du pusser rust, at du bruker en 2 komponent primer som blir gul. Hva heter denne og hvor får du kjøpt den hen? Hei.. Heter 2 komponent primer.. Kjøpte denne på mekonomen.. Drit dyr ting.. Men virker til å være ganske så bra
Moni-bmw-power Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 solgt 2,7 literen? Nei har ikke solgt den enda.. Har ikke gjort så mye med det enda heller.. Men hvis du er interisert så send meg en pm
Moni-bmw-power Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 Nå har jeg fått satt på tinga som er jalla ferdig hehe + Ett lite bilde må til
conan Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 NEI NEI NEI :SIkke lakk den i camelon Lite pent på e30 iallefall Det er det ikke.. Jeg hater orginal fargene alle andre har rød og hvit liksom BTW.. Ingen krenkelse mot dem som har disse røde og hvite bilene Heiheihei... Ikke deg oxo a damn ass. Polkagrisen min føler seg lite likt og dyyyypt trakasert.....
Moni-bmw-power Skrevet September 22, 2008 Forfatter Skrevet September 22, 2008 hehe.. Bra innlegg conan Har nå sett ting som er værre.. Men ville nok ikke brukt mange tusen kroner på å lakke bilen sånn nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå