jolly Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Takktakk:D Du er det vi kaller en typisk ålesunder Laughing Hvis det betyr at alle i Bergen kjøper tingene sine både dyrt og altfor dyrt , så foretrekker jeg å være Ålesunder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maasoey Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Takktakk:D Du er det vi kaller en typisk ålesunder Laughing Hvis det betyr at alle i Bergen kjøper tingene sine både dyrt og altfor dyrt , så foretrekker jeg å være Ålesunder Sunnmøringer. Tenker bare på penger Faaan, har selv bodd på møre >.< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Sunnmøringer. Tenker bare på penger RazzFaaan, har selv bodd på møre >.< Ikke bare , da har du ikke bodd her lenge nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 lu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silver87 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 på min e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg