Gå til innhold

Månedens bil starte opp igjen?


Dr_S
 Share

Vil du ha Månedens bil tilbake?  

29 stemmer

  1. 1. Vil du ha Månedens bil tilbake?

    • Ja
      27
    • Nei
      2


Anbefalte innlegg

Det må da være lov for folk å komme med ønsker uten at de skal få hodet bitt av tidlig på morgenen! Mener å huske at det kom ønsker på hva som kunne gjøre forumet bedre. Månedens bil var jo et kjempetiltak som godt kunne bli børstet støv av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må da være lov for folk å komme med ønsker uten at de skal få hodet bitt av tidlig på morgenen! Mener å huske at det kom ønsker på hva som kunne gjøre forumet bedre. Månedens bil var jo et kjempetiltak som godt kunne bli børstet støv av.

Nå vet jeg ikke om innlegget mitt akkurat bet hodet av folk... Men årsaken til at det ikke lenger er noen månedens bil er forklart et titalls ganger før her inne. Poenget er at resultatet i denne avstemningen ikke har noen betydning for hva som skjer i fremtiden. Dere kan stemme ja så mye dere klarer, men det gir meg ikke mer tid av den grunn.

Hvis trådstarter derimot har tenkt å sette av sin egen fritid til å rette opp de tekniske feilene som gjør at månedens bil ikke lenger er i live, og skaffe nye kandidater, så stiller det hele seg i et annet lys. Det er man hjertelig velkommen til å gjøre!

Det samme gjelder alle andre - er det noe dere savner her inne, så er det bare å ta initiativ til det selv. Men det betyr ikke å sende meg en PM om at JEG må gjøre ting annerledes - for de får jeg også en god del av. Alt her inne er fritidsarbeid, og jeg er absolutt åpen for at flere bidrar, men når det kommer til stykket er det særdeles få som virker å være interessert i å legge ned noe fritid her. Noen dugnadstimer fra folk som kan php+MySQL, så skulle vi fått sidene opp på et helt annet nivå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gunnar, det var ikke ment som noe kritikk av deg, ikke misforstå! Vet at fritid er hellig nå som du har blitt pappa og greier ;) Kjenner til alt det der, hehe.

Men jeg vet at det var populært og at det nå er 1 år siden forrige månedens bil.

Ja, jeg kan sette av egen fritid om det er det som skal til..men jeg trodde kanskje en moderator kunne bidra? Hvilke tekniske feil er det som gjør at månedens bil ikke er i live? Hvis det er hjelp til å opprette tråd med bilder og beskrivelse av bil og modifikasjoner, trodde jeg enhver mod kunne gjøre dette.

Jeg tror ikke det å skaffe kandidater er noe problem, bimmers er jo tross alt Norges største BMW-forum idag ;)

Kan hjelpe til jeg, men kan dessverre ikke noe programmering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Gunnar, det var ikke ment som noe kritikk av deg, ikke misforstå! Vet at fritid er hellig nå som du har blitt pappa og greier ;) Kjenner til alt det der, hehe.

Men jeg vet at det var populært og at det nå er 1 år siden forrige månedens bil.

Ja, jeg kan sette av egen fritid om det er det som skal til..men jeg trodde kanskje en moderator kunne bidra? Hvilke tekniske feil er det som gjør at månedens bil ikke er i live? Hvis det er hjelp til å opprette tråd med bilder og beskrivelse av bil og modifikasjoner, trodde jeg enhver mod kunne gjøre dette.

Jeg tror ikke det å skaffe kandidater er noe problem, bimmers er jo tross alt Norges største BMW-forum idag ;)

Kan hjelpe til jeg, men kan dessverre ikke noe programmering.

kan gjernelegge ut specs og bilder av en bil hver måned jeg, hvis jeg bare hadde mottat nye bilder og litt om bilen deres på pm fra folk... men utover dette, kan nok ikke jeg så mye mer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte faktisk PM til Gunnar for ganske lenge siden om akkurat dette der jeg foreslo at jeg kunne få tak i info og nok bilder til å lage en tråd, men fikk aldri noen respons til den desverre...

Spørsmålet er kanskje bare hvilke tekniske problemer som står i veien for at det skal bli en mnds bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte faktisk PM til Gunnar for ganske lenge siden om akkurat dette der jeg foreslo at jeg kunne få tak i info og nok bilder til å lage en tråd, men fikk aldri noen respons til den desverre...

Spørsmålet er kanskje bare hvilke tekniske problemer som står i veien for at det skal bli en mnds bil.

jeg gjorde det samme,så jeg sendte den til mister gul m3, og han mente at kanskje gunnar skulle finne på noe lurt, men dengangei :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva Gunnar mente med "tekniske feil" men jeg kan gjerne bidra med å få dette på beina igjen! Hvis det er forsiden du mener Gunnar, så skjønte jeg hva du mente... Der er det vel noe koding ja.

Men ellers er det vel bare å lage tråder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...