fast Dog Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Må av og te låse opp 2 ganger før høyre bakdør låses opp. Altså Låse opp, låse igjen, oxo låse opp igjen. Da går den opp....idet siste hender det oxo at jeg må låse den igjen 2 ganger før den døren låses. Ser at låsepinnen er veldig treig. Hva kan dette være for noe? Gjelder kun høyre bakdør.
Koffer Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Jeg har samme problem med min E46 320 coupe.
BMW-Coupe Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Du har samme problem med bakdøra de på coupen?
MariusW Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Du har samme problem med bakdøra de på coupen? hahahahha
fast Dog Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Ble litt avsporing nå. Noen som har litt seriøse svar til meg?
tmice Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 Ta av dørtrekket å se om staget som går til låsepinnet er bøyd, så prøver du låsen med dørtrekket av å ser om den går riktig da....
Lairschu Skrevet September 8, 2008 Skrevet September 8, 2008 just a longshot, men kanskje du må åpne for å se om noe må smøres eller noe sånt...
Richie85 Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 nå har min begynnt å kødde med meg også! vil kun låse med nøkkel, trykker på åpne, så klikker det i releèt, men ingenting skjer. Holder knappen videre, så fungerer åpne vinduer/takluke opplegget. Den låser også som den skal, får vel begynne å demontere for å sjekke, men tydelig at det ikke bare var to biler med dette problemet..
Koffer Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Du har samme problem med bakdøra de på coupen? haha;) førere døra;)
Koffer Skrevet September 27, 2008 Skrevet September 27, 2008 Du har samme problem med bakdøra de på coupen? haha;) fører døra;)
Rayb Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 Har samme problemet, men jeg har det på førerdøren. Dog bare når det er kaldt og/eller vått ute...!? Har prøvd å smøre men det hjelper ikke. Noen som vet?
Mortenn200 Skrevet September 28, 2008 Skrevet September 28, 2008 har samme problemet på min, men kun når det er kaldt ute. ikke hatt det siden i vinter så men skulle få helt ny sentrallås motor i fra importøren så får se om det hjelper, så kan i det minste si i fra da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå