RobertN Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 får ta og sjekke alle reelet og sikringer i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 9, 2008 Share Skrevet September 9, 2008 joda sånn kan det gå.men nå hadde jeg ute den riktige hjernen, og den sto det 402 på. Så satt jeg inn den andre 325 hjernen som det sto 405 på. Men akk samme resultat, den vil ikke starte. Så da er jeg tom for ideer Prøv å klippe den ledningen..? Er vel ikke værre enn å få skjøta den igjen senere eventuelt.. Eller.., det kan vel IKKE være startsperre (EWS1) da han har testet med hjernen som hører til bilen orginalt (320 motoren - 402)...??? Da har jo samme hjerne, og sikkert de andre komponentene som må brukes matchet... (EWS boks, hjerne, avleser-ring, ...) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 joda sånn kan det gå.men nå hadde jeg ute den riktige hjernen, og den sto det 402 på. Så satt jeg inn den andre 325 hjernen som det sto 405 på. Men akk samme resultat, den vil ikke starte. Så da er jeg tom for ideer Prøv å klippe den ledningen..? Er vel ikke værre enn å få skjøta den igjen senere eventuelt.. Eller.., det kan vel IKKE være startsperre (EWS1) da han har testet med hjernen som hører til bilen orginalt (320 motoren - 402)...??? Da har jo samme hjerne, og sikkert de andre komponentene som må brukes matchet... (EWS boks, hjerne, avleser-ring, ...) Kan jo selfølgelig prøve det... Er jo en 5 minutters jobb uansett. Forresten kan det ha noe og si at kontakten inn på girkassa ikke er koblet inn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 ...Forresten kan det ha noe og si at kontakten inn på girkassa ikke er koblet inn? Den kontakta er vel bare til revers / ryggelys... Så tror ikke den har noe å si nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 fortsatt ikke funnet ut av problemet her, noen flere tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 hopp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Merkelig... Alle kontakter til motor sitter? Den starter ikke i det hele tatt? Helt død? Burde ikke bensina som kommer inn brenne når det er gnist på plugger ...??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Er mest sannsynlig et eller annet som gjør at bensina ikke kommer gjennom dysene. Med andre ord dysene åpner ikke. Bensina pumpes inn till fuel railen men ikke lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
verticalescape Skrevet September 11, 2008 Share Skrevet September 11, 2008 Veivsensor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 bytta over sensorer fra den andre motoren. Fortsatt like død. Kan det være at den tenner på feil tid? Hvordan justerer man tenninga? Dysene åpner nemlig nå men den starter ikke allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Winther Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Er dette en Vanos motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 ikke vanos nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Kan jo ha noe med reimhjulet å gjer, er forskjellige reimhjul til disse motorene, har du feil reimhjul har du feil tenning.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Kjørt diagnose??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Ikke kjørt diagnose enda nei, har ikke klart og få tak i noen som kan gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå