AlXz Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Ikke kjørt diagnose enda nei, har ikke klart og få tak i noen som kan gjøre det. Hvor ligger langesund iforhold til oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Ca. 2 timers kjøretur mot sørlandet fra Oslo... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OverKill Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 RobertN, ring Roger Andersen på Bilsalongen. Han er verksmester der, er en av Norges beste på BMW-feilsøking og er utrolig hyggelig. Har ringt mye med han de siste dagene og fått en haug med tips som resulterte i at jeg fikk starta min E30 2,5... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Hmm.. Blir jo litt vanskelig det også når bilen ikke går:P Ellers så kunne jeg jo tatt diagnose jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 RobertN, ring Roger Andersen på Bilsalongen. Han er verksmester der, er en av Norges beste på BMW-feilsøking og er utrolig hyggelig. Har ringt mye med han de siste dagene og fått en haug med tips som resulterte i at jeg fikk starta min E30 2,5... Hei, ja jeg tok en telefon til han her om dagen, var på grunn av han jeg fant ut at dysene faktisk åpner, og han mente at kansje tenninga ikke er riktig. Men for og vite helt sikkert mente han jeg måtte få tatt en slik diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Hmm..Blir jo litt vanskelig det også når bilen ikke går:P Ellers så kunne jeg jo tatt diagnose jeg... Jeg går nesten i spinn her jeg om dagen da alt jeg feilsøker på viser seg og være slik det skal. Med andre ord jeg MÅ få tatt en slik test. Har bestilt meg slik en carsoft greie fra ebay men det er mer sånn for neste gang, da det tar jo flere uker før jeg får noe derfra. Skal ut sammen med Haynes boka nå og sjekke om alt er riktig rundt coilene og sensoren til kamakselen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertN Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Na slutta startern og funke ogsa nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå