Tweety bimma Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 Ønsker helst en m20b25 men hvis du har en god b20 til en billig billig pris så kan det være aktuelt.. I nærheten av vestfold... Haster!! Ingen fantasi priser.. P.S er til bruksbil så noen rå fancy motor er ikke nødvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 har en m20b20 tilsalgs. eller skulle vel egentlig ikke selge den. men hvis du gir meg ett brukanes bud så kan jeg vurdere dette. den er meget god å kvikk. gått 209.000. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 7, 2008 Forfatter Share Skrevet September 7, 2008 har en m20b20 tilsalgs. eller skulle vel egentlig ikke selge den. men hvis du gir meg ett brukanes bud så kan jeg vurdere dette. den er meget god å kvikk. gått 209.000. Er som sagt egentlig 2.5L jeg vil ha så hvis jeg skal kjøpe en 2L så må det bli billig..du for si hva du har i tankene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stene89 Skrevet September 7, 2008 Share Skrevet September 7, 2008 bare å gi meg ett fint bud. hva kunne du tenkt deg å gi for den. motoren har vært nedplukket lakkert å malt blokk. ser meget pent ut. sitter en kvass kam i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweety bimma Skrevet September 9, 2008 Forfatter Share Skrevet September 9, 2008 Bump... HASTER Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joris Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Har snart en 88 mod 320 motor du kan få veldig billig. Motoren sitter i en e30 og kan prøves. Ledningsnett, hjerne og triggerhjul følger ikke med. Holder til i Sandefjord. Send på om det er av interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Og jeg ordner chipet ECU. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tangorev Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Har en 87 pre-face b25 som står i en delebil jeg kjøpte for litt siden.. mangler dog vifte og radiator/slanger, Tilhørende getrag 260 kasse kan også evt følge med.. Gi meg et vink om du er intr, så kan jeg sende litt mere info.. Står i spydeberg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå