Sjøbuse Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 har kjøpt dioder i skiltlysene. jeg får "check NumberPlate light" begge lysene lyser men får feilmelding. og de småblinker litt. fikk samme feil når jeg prøvde led parklyspærer forran. hva er grunnen og hva kan jeg gjøre for og få de til og virke normalt? angel eyesene har også led pærer, men de er det ikke noe problem med.
harryy Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 mindre effekt fra led lysene en fra standard pærer... Bilen måler høyere ohm verdier enn det som er standard, og tror da at en pære er gått..
Sjøbuse Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 ikke noe jeg kan gjøre med dette. og hvorfor virker da angel eysene fint?
PIIIPower Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 du kan jo sette på en motstand. Mål en normal pære og dioden. Bruk differansen til å finne en motstand som du setter i serie med dioden.
Sjøbuse Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 jeg får prøve det. takk for hjelpen så langt.
harryy Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Hjelper fint lite å sette en motstand i serie, da vil det bare bli enda høyere motstand... Men sett en paralell, sikkert noen som har gjort det før og har en god løsning på problemet ditt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå