Gå til innhold

Rakrør = Dårlig stemning?


Rabies
 Share

Anbefalte innlegg

Når DE irriterer meg så kan vel jeg irritere litt i retur ;)

Også tenkte jeg som sagt å kødde litt med gamlingen. + Jeg trenger noe å holde på med, og når jeg ikke har penger til å handle deler for tiden så må jeg bruke det jeg har liggende. Akkurat nå begrenser det seg til den gamle bakpotta, så jeg tenkte å herje litt med den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke du nettopp "trakassert" av politi? Åsså har du planer om å kjøre med rakrør?

Og hva har dette med saken å gjøre?

Er som å bli dømt for noe man kan komme til å gjøre det.

Det trengs jo ikke mye tankegang for å skjønne at DET ikke er rette veien å gå?

Altså.. Du blir stoppet av politiet flere ganger uten grunn.. Skal du da først GI de en grunn til å stoppe deg? Altså.. Om du først kommer på kanten med lovens håndhevere blir det jo LITT vanskeligere å være "usynlig" for de?

Er jo forsåvidt greit om du ALDRI har dårlig tid når du er på vei til jobb, alltid har riktig felger og dekk i forhold til vognkortet, alltid får godkjent endringer på understell/karosseri, aldri toner rutene fremme, og som regel bør du også holde deg unna park og tåkelys når det begynner å NÆRME seg mørkt..

Å du SPØR hva dette har med saken å gjøre? Les topic da.. Han spør jo om rakrør gir dårlig stemning? For meg tolker jeg dette som at han er UTE etter å lage dårlig stemning med purken :roll:

Om du blir mistenkt for bruk av narkotika er det vel ikke det første du gjør å gå å kjøpe noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, er ikke egentlig ute etter bråk med ronkel. Hovedpoenget er å kødde med gamlingen, og å ha et lite prosjekt å pusle med.

Ang. "Rakrør = dårlig stemning" så trengte jeg en trådtittel, og det jeg i utgangspunktet lurte på var hva som ville skje om jeg ble stoppet med det. Har jo ikke så lyst til å bli avskiltet på grunn av en manglende bakpotte av alle ting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo forsåvidt greit om du ALDRI har dårlig tid når du er på vei til jobb, alltid har riktig felger og dekk i forhold til vognkortet, alltid får godkjent endringer på understell/karosseri, aldri toner rutene fremme, og som regel bør du også holde deg unna park og tåkelys når det begynner å NÆRME seg mørkt..

stikk motsatte av meg dette jo :roll:

:P

rakrør = bråk

bråk = klager

klager = politi

politi = dyrt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...