BmwJoakim Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Hei! Jeg merket i dag til jobb at jeg hadde et veldig høyt bensin forbruk, mer en det normale jeg har lagt merke til. Da jeg kjørte hjemmefra hadde jeg såvidt under 3/4 merket på tankmåleren og på range sto det 443 km igjen. Da jeg kom til jobb som er litt mer en en mil unna hadde jeg midt mellom 1/2 merket og 3/4 merket på tankemåler og på range måleren sto det 369km igjen. Ska også nevnes at jeg står i kø 80% av veien til jobb som går enormt sakte og i dag brukte jeg 45-50 min til jobb, men det fikk meg til å lure: Dette kan jo ikke være normalt uansett om jeg står i kø? Er det noen feil med bensin innstillningene på bilen? motorproblemer? eller rett og slett en lekkasje (kan ikke se noe når bilen står i ro på tørr asfalt)? Jeg kjører en 2002 mod, 320i med 2.2L motor. Takknemmelig for all tilbake melding. Mvh Joakim
Odd-M Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Du har ikke vurdert å måle det faktiske forbruket? Dvs dele antall fylte liter pr kjørte mil?
TheBirg Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Har du orginale dekk på bilen ? Om ikke, hva er orginalt og hva har du ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå