Anders_w Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 etter vi kjøpte hus og venter barn nr2 så måtte vi selge dama's 2000 e46 sedan. den ble litt for liten pluss litt for dyr. så den ble da erstattet med denne:) (ikke noen stor familiebil akkurat, men holder) har heldigvis ei frue som kan kjøre bil så er ikke redd for hverken felger eller front:) m43 motoren går pent og holder til bilens bruk foreløpig:) vurderer og bygge den om til m50b25 automat etterhvert, men først andre prioriteringer:) ellers er planen og holde bilen vedlike:) litt info om bilen: 1996 318i (automat, fordi det var ett krav fra fruen) hehe -supersport høydejusterbart understell -18'' hartge look -angeleyes lykter -helrøde baklamper -svarte blink -svarte tåkelys -dvd med 3 skjermer (underholdning for barna) -m front -GT splittere -m hekk -m sidelister -m matter -m speil -sportseksos -takspoiler -klimaautomatikk -ny lakk -facelift grill -facelift framskjermer med små blink -tonede ruter nesten alt dette er gjort i 2008:) +++
Anders_w Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 noen med mobilkamera og gt splitters:)
Rabies Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 OI! Enda et bevis på at E36 touring kan bli tøøøft
Anders_w Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 OI! Enda et bevis på at E36 touring kan bli tøøøft takker:) ja alt er mulig
Anders_w Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 støkent hvor mye er den senket? ikke godt og si... er høydejusterbart så jeg bare justerte til jeg var ca fornøyd:) men er 1,5cm igjen på gjengene foran, og bak står den i bunn:)
Spinx Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Fetere konebil må du nok lete lenge etter:P Hehe artig og se at den er på kristiansand skilter.
Anders_w Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 Fetere konebil må du nok lete lenge etter:P Hehe artig og se at den er på kristiansand skilter. takk, ja den ble vel importert i 99 fra tyskland til kristiansand en plass
lloydsb Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 fet fam bil.. men ikke kjørbart med så mye senk etter min mening..
mrbatnes Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 håper kjerringa di er vandt til å kjøre senka bil, ellers så varer ikke de splitterene lenge ;P men fin bil var det!!
Anders_w Skrevet September 9, 2008 Forfatter Skrevet September 9, 2008 ja, ho er godt vant til lave biler da det er det eneste vi har:) hehe;) men skrur den opp og tar av gt splitterne i vinter:)
EirikL Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Ufattelig lekker touring! Grattis til fruen din Ehem, kan det stemme at det er en ganske anseelig km-stand på denne bilen? Mener jeg så annonsen for litt siden, nemlig...
Mr.Silver Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Gratulerer med en skikkelig tøff touring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå