Gå til innhold

Hvite Automote bmw'en


B_haugland
 Share

Anbefalte innlegg

her kan du bare være forberedt på å få masse negativ kritikk fra en del som hater alt automote har gjort! Dette er en sinnsyk bil som jeg vil si er mer el mindre one of a kind! Veldig tøff fargekombinasjon ( vet at en annen en her på forumet har/hadde ca samme på sin e36) men synes ikke denne kler d noe mindre..:D Gratulerer med ett stort bilkkfang av en herlig BMW..;);)

takk for det:)hehe..kan vær det :wink::) den bilen du har på bildet? nettopp kjøpt den elr? var en kompis herifra som hadde en helt identisk en ( samme styling og felger osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Et sykt bygg det der ja! 8)

Og råe bilder av bilen, ikke minst!

Er vel Asanti hjul, 10x20" foran og 12x20" bak, som sto på Automotecabben som er under restaurering..

Blir også bra med interiør planene dine.. Hvor fikk du tak i det forresten? Går med de samme planene selv skjønner du ;)

takker :) stemmer det ja, gamlefelgene til caben. sliter litt for øyblikket med å finne noen som klarer og legge om dekk på dem. er dekkstrekk som bare f...( 305/25-20) ja jeg var veldig heldig angående interiøret, fann en m3 e46 04mod 50.000km i sverige som skulle bli om til spiker så fikk det veldig billig. 20lapper for hele greia :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil!

Syns bare det er synd at du legger den ut her 25 minutter etter at du har sendt den inn til månedens bil. Det har jo ingen hensikt for meg å legge den ut som månedens bil nå som du allerede har lagt ut info og akkurat de samme bildene selv.

takker :) ja sjønner det når jeg tenker meg litt om, tenkte ikke på det i gjerningsøyblikke desverre :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en råfeit E46! :D

Selv ville nok jeg ha gått for en mer original polizei look på bilen, selv om jeg på langt nær synes denne blir harry eller "feil". Bilen er råfeit, og hjulene er helråe! Liker også at du tar det "helt ut" å bytter interiør på bilen til M3.

Det eneste jeg ville ha byttet ut på denne bilen er sideskjørtene. Jeg synes de ser for "hissige" ut i forhold til resten. Kan hende det er bildene som lyver her, men jeg tror det ville blitt penere med noen sideskjørt som er mer diskret.

Ta godt vare på bilen, den er allerede unik ;)

Takker for det, og for forslag. Er greit å få litt innspill på hva man eventuelt kan gjøre med bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en tøff bil :) Håper du tar bedre vare på den enn forrige eier gjorde. Bra at du bytter interiøret. Det var liksom den eneste som manglet :) Har du no planer om å tette åpningene imellom hjulbrønn og dører? Har sett bilen et par ganger og synes det så litt merkelig ut, da resten av jobben virker så gjennomført :)

Takker :) ja vart litt småplukk på den, var ikke helt 100% når jeg fikk den. men skal nokk bli tatt godt vare på hær i gården :wink: ja vi får se hva som blir gjort etterhvert, første nå blir å få montert m3 interiøret :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilene fra Automote er ÆSJ..

Eeeeh..

Den som sier sånn er

1. originalpoliti, som forøvrig er HELT ok å være.. eller

2. Blendet for de nye løsningene Automote finner.

Har allerede kastet meg ut i flere diskusjoner på hvorvidt uberoberhofdesigner på BMW lager noe som INGEN kan overgå ever når han kommer med ett vanlig, og ofte kjedelig design av en ny modelltype..

Lenge leve Automote og enkeltindividers tolkninger av hvordan karosserier bør se ut.. Det er slike ting som er kunst.. :P

De som drømmer om å lage OT tråd nå.. Vennligst fortsett de trådene som er her fra før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kan du bare være forberedt på å få masse negativ kritikk fra en del som hater alt automote har gjort! Dette er en sinnsyk bil som jeg vil si er mer el mindre one of a kind! Veldig tøff fargekombinasjon ( vet at en annen en her på forumet har/hadde ca samme på sin e36) men synes ikke denne kler d noe mindre..:D Gratulerer med ett stort bilkkfang av en herlig BMW..;);)

takk for det:)hehe..kan vær det :wink::) den bilen du har på bildet? nettopp kjøpt den elr? var en kompis herifra som hadde en helt identisk en ( samme styling og felger osv)

Nei den bilen på bildet er det faktisk GS som har bygget opp.. Solgte den nå i vår pga skolegang..:( veldig pen bil faktisk å bra utstyrt.. Var en E30 cab jeg hadde fra automote.. :) lakkert i royal imperial blue fra cosworth, cameleon på skrå over panser front og høyre fremskjerm og 17" brock B1 med lamborghinigrå lakkerte eiker..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kan du bare være forberedt på å få masse negativ kritikk fra en del som hater alt automote har gjort! Dette er en sinnsyk bil som jeg vil si er mer el mindre one of a kind! Veldig tøff fargekombinasjon ( vet at en annen en her på forumet har/hadde ca samme på sin e36) men synes ikke denne kler d noe mindre..:D Gratulerer med ett stort bilkkfang av en herlig BMW..;);)

takk for det:)hehe..kan vær det :wink::) den bilen du har på bildet? nettopp kjøpt den elr? var en kompis herifra som hadde en helt identisk en ( samme styling og felger osv)

Nei den bilen på bildet er det faktisk GS som har bygget opp.. Solgte den nå i vår pga skolegang..:( veldig pen bil faktisk å bra utstyrt.. Var en E30 cab jeg hadde fra automote.. :) lakkert i royal imperial blue fra cosworth, cameleon på skrå over panser front og høyre fremskjerm og 17" brock B1 med lamborghinigrå lakkerte eiker..:)

Ahh...sjønner, solgte du den til en fra møre og romsdal? ja var pen bimme :D ojoj...den hørtes ikke værst ut, ligger det bilde av den hær på forumet? :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med knalltøff bil! :D

De bildene var knall! Tror du jeg kunne fått tilsendt RAW format (eller høyeste oppløsning) av de?

Vi tenker på å lage en "Wall of Fame" på nye verkstedet vårt.

Hadde vært supert og fotograf får selvsagt navnet sitt på de!

Takktakk...alvorlig fet bil dere har bygd :D det kan jeg såklart ordne, er acoupe på forumet hær som har tatt bildene. har du en msn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kan du bare være forberedt på å få masse negativ kritikk fra en del som hater alt automote har gjort! Dette er en sinnsyk bil som jeg vil si er mer el mindre one of a kind! Veldig tøff fargekombinasjon ( vet at en annen en her på forumet har/hadde ca samme på sin e36) men synes ikke denne kler d noe mindre..:D Gratulerer med ett stort bilkkfang av en herlig BMW..;);)

takk for det:)hehe..kan vær det :wink::) den bilen du har på bildet? nettopp kjøpt den elr? var en kompis herifra som hadde en helt identisk en ( samme styling og felger osv)

Nei den bilen på bildet er det faktisk GS som har bygget opp.. Solgte den nå i vår pga skolegang..:( veldig pen bil faktisk å bra utstyrt.. Var en E30 cab jeg hadde fra automote.. :) lakkert i royal imperial blue fra cosworth, cameleon på skrå over panser front og høyre fremskjerm og 17" brock B1 med lamborghinigrå lakkerte eiker..:)

Ahh...sjønner, solgte du den til en fra møre og romsdal? ja var pen bimme :D ojoj...den hørtes ikke værst ut, ligger det bilde av den hær på forumet? :?:

Ja, en på sunnmøre som kjøpte den, Andrè het han, men han har vel solgt den videre nå. For det ringte en "pappa" å spurte meg om bilen forrige uke, siden jeg var tidligere eier, så han kjøpte bilen til sønnen sin tror jeg.:) mulig det ligger bilder av cab`en her en plass, men kan sende deg på PM.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...