B_haugland Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Har da kjøpt meg ny bil, og det ble da en 320ci bygd av automote er stort sett ikke så mye å gjøre me denne bilen men litt småtteri er der, kan nevne et par ting som holder på og bli gjort med den: * Bytter hele interiøret innvendig ( stoler,dørsider,tak,stolper++) fra vanlig bmw stoff interiør til et komplett m3 interiør sort skinn fra en 04 mod m3 som er godt noe å 50.000km. *ny frontlippe da den gamle har fått litt juling. * skal byggest proffesjonelt bygd stereo, ikke noe overdrevent. Bare det spiller greit og matcher utseende til bilen. satser mer på fin lyd en bare masse buldring. * Har og tenkt tanken på og konvertere den helt til m3 med motor osv men er nokk ikke noe som skjer i nærmeste framtid. ellers legger jeg ved noen bilder av bilen Ble endel bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Gratulerer med en SJUUUUUUUUUKT fin bmw!!! Insane!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Gratulerer med en SJUUUUUUUUUKT fin bmw!!! Insane!! foresten, kva gjer man for noko slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Gratulerer med stilig bil Sikkert mange som kommer til å komentere felgene her men synes det var tøft jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 ojoj... dette var ikke feil synes ikke alle automotebilene er like fine, mn denne var lekker. Er ikke helt på nett med bad-look panseret, men det er vel blitt automote-varemerket, så det må vi vel bare godta Og felgene er helrå !! -veldig fine bilder også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Herregud, så sykt! Hvilken dim på hjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Ser bra ut, særlig bakfra.. Noe problem å kjøre med den høyden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StaLe30 Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 d må være det råeste jeg har sett på ett e46 karosseri!!:D Sjuk rått, og sjuuk kule bilder!! Gratulererr:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Det er den mest forbanna fronten jeg har sett av BMW! Ser jo ut som den flekker tenner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Lasse- Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Gratulerer med en unik bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 her kan du bare være forberedt på å få masse negativ kritikk fra en del som hater alt automote har gjort! Dette er en sinnsyk bil som jeg vil si er mer el mindre one of a kind! Veldig tøff fargekombinasjon ( vet at en annen en her på forumet har/hadde ca samme på sin e36) men synes ikke denne kler d noe mindre.. Gratulerer med ett stort bilkkfang av en herlig BMW..;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 grattis.. Syns stuket på denne var skikkelig gromt! Gromme hjul med svæær kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Et sykt bygg det der ja! Og råe bilder av bilen, ikke minst! Er vel Asanti hjul, 10x20" foran og 12x20" bak, som sto på Automotecabben som er under restaurering.. Blir også bra med interiør planene dine.. Hvor fikk du tak i det forresten? Går med de samme planene selv skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Syke s.... for ei vogn, å så hvit bil da... Noe av det peneste jeg har sett av E46 noen gang... i så fall her til lands... Gratulerer!!! Felgene var MAX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Gratulere så mye:-). Noe av det mere råe jeg har sett tror jeg. Gjorde litt med skikkelig knall bilder for skape riktig inntrykk også . Synd motoren ikke står helt i stil til utformingen da:-(. Men som du nevner trenger ikke alt skjee over natta . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå