Gå til innhold

Hvite Automote bmw'en


B_haugland
 Share

Anbefalte innlegg

Har da kjøpt meg ny bil, og det ble da en 320ci bygd av automote :D

er stort sett ikke så mye å gjøre me denne bilen men litt småtteri er der, kan nevne et par ting som holder på og bli gjort med den:

* Bytter hele interiøret innvendig ( stoler,dørsider,tak,stolper++) fra vanlig bmw stoff interiør til et komplett m3 interiør sort skinn fra en 04 mod m3 som er godt noe å 50.000km.

*ny frontlippe da den gamle har fått litt juling.

* skal byggest proffesjonelt bygd stereo, ikke noe overdrevent. Bare det spiller greit og matcher utseende til bilen. satser mer på fin lyd en bare masse buldring.

* Har og tenkt tanken på og konvertere den helt til m3 med motor osv men er nokk ikke noe som skjer i nærmeste framtid.

ellers legger jeg ved noen bilder av bilen :)

20v97nke7giyyj8q7o2m.jpg

wxx7rkdsowpw02xpwbhs.jpg

3m6kndg9e7uh185g3n3p.jpg

k93dr9otd2es6hezrfcw.jpg

xqu77xpvmiwrtxs8vnmz.jpg

7sv6gijwfauhvmxwetv9.jpg

qdffwf0n079768ldzju8.jpg

ald9pryzo739eusetfmb.jpg

4vu8yoyfvevhe1z99lgj.jpg

7anaj5xke8eyiyod3vi8.jpg

x02cvtxcq8curyu8288v.jpg

kd5bsj7aq8dq7v9k6zi5.jpg

u0sh591p8zz7ucqdfqr1.jpg

60k3fpsfv5i61p26uops.jpg

Ble endel bilder :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 215
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ojoj... dette var ikke feil :D synes ikke alle automotebilene er like fine, mn denne var lekker. Er ikke helt på nett med bad-look panseret, men det er vel blitt automote-varemerket, så det må vi vel bare godta :lol:

Og felgene er helrå 8) !!

-veldig fine bilder også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kan du bare være forberedt på å få masse negativ kritikk fra en del som hater alt automote har gjort! Dette er en sinnsyk bil som jeg vil si er mer el mindre one of a kind! Veldig tøff fargekombinasjon ( vet at en annen en her på forumet har/hadde ca samme på sin e36) men synes ikke denne kler d noe mindre..:D Gratulerer med ett stort bilkkfang av en herlig BMW..;);)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et sykt bygg det der ja! 8)

Og råe bilder av bilen, ikke minst!

Er vel Asanti hjul, 10x20" foran og 12x20" bak, som sto på Automotecabben som er under restaurering..

Blir også bra med interiør planene dine.. Hvor fikk du tak i det forresten? Går med de samme planene selv skjønner du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere så mye:-).

Noe av det mere råe jeg har sett tror jeg. Gjorde litt med skikkelig knall bilder for skape riktig inntrykk også :-). Synd motoren ikke står helt i stil til utformingen da:-(. Men som du nevner trenger ikke alt skjee over natta ;-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...