B_haugland Skrevet Oktober 8, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2008 Helt rått, fineste E46 i Norge, men det er nå min mening! Takker for det Trenger bare en ny frontlippe nå så er vell alt perfect:)
gaasen Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Ble heftig med det nye interiøret. Bare sort taktrekk som gjenstår da.. Hvilke priser kan du fikse på sort sportsinteriør til e46 touring helst semska skinn, evt sort skinn?
anders87 Skrevet Oktober 9, 2008 Skrevet Oktober 9, 2008 Syke, syke bilen har blitt enda sykere 3x syk altså, er bra det
B_haugland Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Ble heftig med det nye interiøret.Bare sort taktrekk som gjenstår da.. Hvilke priser kan du fikse på sort sportsinteriør til e46 touring helst semska skinn, evt sort skinn? Ja må nesten ha det og, skulle komme i samme pakken som resten men det var ikke der så ringte og etterlyste det. Det hadde faktisk glemt å putte det i pakken så pga bryet fikk jeg med m3 girkula og M3 pedaler:) Kan ta og sjekke det ut jeg, send meg en pm me msn adresse elr mail da?
B_haugland Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Syke, syke bilen har blitt enda sykere 3x syk altså, er bra det Hehe...takker for det ja begynder og komme seg nå, skal vell gå over hele bilen i vinter. Vurderer og sette på ebc bremser foran og bak på den, blir vist mye mindre bremsestøv og med slike green stuff klosser osv
B_haugland Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2008 Nydelig M3-ratt neste ? Ja enten det eller så lurer jeg på et slikt sportsratt ( momo ratt ) i sort skinn rundt og børsta aluminium i midten med airbag. Er veldig usikker, men hva tror du om det?
vetu03 Skrevet Oktober 12, 2008 Skrevet Oktober 12, 2008 fin bil kun en bil som kanskje overgår denne Den der var ikke værst, sverige elr siden det står "gatebil.se"? noen voldsomme skjermer Rå den der også!!! var til salgs for 1år siden eller noe den der...
B_haugland Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Jess da lurer vi på og kansje sende bmw'en entur innom ss-performance
vetu03 Skrevet Oktober 14, 2008 Skrevet Oktober 14, 2008 Det hadde blitt rått.... Hva er det sankk om da i hvertfall? noe ekstremt ell?!
B_haugland Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2008 Det hadde blitt rått.... Hva er det sankk om da i hvertfall? noe ekstremt ell?! Har ikke kommet frem til noe bestemt enda, driver og prater med dem der borte nå. Men det vi har tenkt på er montering av kompressor og litt diverse forbedringer i motor og drivverk osv. Tenkte på rundt 400hk, Så da har den det siste den mangler. Motor! Skulle vell holde med ca 400hk, kan hende det "bare" blir 350 og. Men det er nå fortsatt mer enn original m3
vetu03 Skrevet Oktober 15, 2008 Skrevet Oktober 15, 2008 Ja, da holder det vettu;) 400hk kompressior mata hk tror jeg drar helt greit unna..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå