Gå til innhold

ØK: E36 325 karosseri/prosjekt bil


fosland
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har en 1991 325 som motoren er tatt ut av og girkassen er ødelagt. Er en aut.gir bil. Hadde tenkt å sette inn en USA M3 motor, men tiden strekker dårlig til.

Hadde tenkt å bygge den om, men får jeg 25.000 for bilen selger jeg karosseriet. Er noe overflaterust, men ikke alvorlig. Rust i kanal er allerede utbedret. Er en del styling på bilen. Bl.a M3 fanger bak. Det følger med sideskjørt som skjuler sveiseskjøtene. Bilen er ikke skadet. El.soltak og vinduer framme. Apex senkesett godkjent i vognkort. Øyelokk,bakrutesenker og vinge bak. Lysebrunt/beige interiør med fine seter.

Hadde store planer med denne bilen. Bl.a sette inn et strøkent sort M3 4 dørs sportsskinn interiør som jeg har liggende. Det kan eventuelt selges i tillegg.

Bilen har vært registrert i Norge siden 1993 om jeg ikke tar feil. Kan lett bygges om uten avgifter.

Regner med at du har plan med transport klar siden du ønsker et karosseri.

Akkurat nå er jeg klar for å selge. Men selger ikke under 25.000. Planen er å sette inn ny motor i nærmeste framtid, så du må være rask før jeg ombestemmer meg. Kan skaffe bilder til i kveld.

Eirik. Ring gjerne 92 22 65 44 for mer info.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde at du var helst ute etter bare karosseriet. Da må du vel skrive en vanlig 325 i annonsen. Men å få tak i en 325 til 25.000 kr som er bra i karosseriet og ok motor og i tillegg norsk bil skal vel være vanskelig.

Da blir det vel til at bilen blir satt i stand tenker jeg. Bør jo være interessant med 3,0 liter og 240 hk.

Lykke til i jakten.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vanskelig kan det nok helt sikkert være, men det er jo mulig det finnes vet du.. hovedsaklig karosseri eg er ute etter ja, 25000 for et karosseri uten motor og gir, syns hvertfall eg er litt dyrt. 25000 er absolutt maks av hva eg kan hoste opp for tiden.

men uansett, lykke til med prosjektet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...