Gjest Skrevet August 7, 2010 Skrevet August 7, 2010 ok. hørte at den ikke passa ser du.. men kjekt at du kan bekrefte at den faktisk gjør det
Chriiis87 Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Hvor var det dere kjøpte den Intercoolern ? Hvor kjøper dere trim til 525tds ? Har samme bil, tenke til få ut litt hk : )
bmw-Kristiansen Skrevet November 5, 2010 Skrevet November 5, 2010 Driver å skal kjøpe med 525Tds nå jeg, så mye bra info her.. Hvor mye er det verdt å gjøre på disse bilene? å hva sitter men igjen med av effekt ved forskjellige trim metoder? chipp å turbotrykk har jeg forstått skal gi i nærheten av 170Hk.. hva blir det om man koster på bedre ic å eksos osv. ?
Aune98 Skrevet Mars 3, 2016 Skrevet Mars 3, 2016 Har spørsmål om min E34 525tds stasjonsvogn. Er en 1995mod manuell. Original untatt chip (nykjøpt bil som er montert chip på, usikker type) å 2.5''rakrør. Enkle ting eller ting å gjøre for mer effekt? Stille ladetrykk og diesel? Hvordan? Bilder av deres motor å E34 da :.D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå