Nøstbakken Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Min 318 Is Her er litt info om min bil.. Kjøpte den i 2006 da eg var da eg var 17 Ã¥r. sÃ¥ har vel hatt bilen i 3 Ã¥r nÃ¥ ca. SÃ¥ bilen var i garasjen i feb 06. Info om bilen : Bilen er kjørt 83000km , sÃ¥ har ein fin lav km. Bilen er jevnlig tectyler Lakken er nydelig, har holdt seg sykt godt gjennom 17Ã¥r Stero : Sub 10" x 2 rockford p2 . monoblock Boschman klasse D forsterker til suben , DLS forsterker til DLS høytalere og ein Boss 3 farad kondensator . Ting som er gjort: Styling: M-tech front M-tech Diffusor M-tech lister M-tech pedaler og handbrekk M3 Gt splittere Sorte Nyrer Bakrutesenker Lys: Fk lykter engla auge med sort bakgrunn Hvite / sort tonede blinklys front Hvite blinkers pÃ¥ siden Motor K&N konfilter Simons Effekt annlegg Understell Senking ca 40/15 GSP Stødemperlager bak Planer: Skifte GS-performance justerbare støtdemperlage front Montere M3 speil (skal lakeres i jan 10) Montere E46 spoiler/leppe (skal lakeres i jan 10) Litt bilder. Kommer fleire bilder !! Er litt dÃ¥rlig bildekvalitet , har eit crapy cam Bilder av ny monter Engla auge.. FK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-[tom]- Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 heisann.. ser ut som du har en kjempe pen bil. Ikke noe å utsette på den jeg Kommer sikkert folk til å si at det bare er 318. Jeg ville heller hatt denne, enn en sliten 325++ som er er ihelkjørt. keep uå the good work m8. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 -":32uzew90]heisann.. ser ut som du har en kjempe pen bil. Ikke noe å utsette på den jeg Kommer sikkert folk til å si at det bare er 318. Jeg ville heller hatt denne, enn en sliten 325++ som er er ihelkjørt. keep uå the good work m8. Er meget fornøyd med bilen. alltid gøy med litt meir power, men klarer meg fint med den.. er veldig kjekt å ha ein som er så lite kjørt og så godt hold. Har masse planer med bilen , skal bli pener med tida.. nett ferdige med lærlinge tiden ,så nå stiger jo lønningen. så kommer mye nytt dei neste måndene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Flott bil du har, blir nok enda bedre etter planene dine, hadde bare valgt andre felger jeg sa, men smak å behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Flott bil du har, blir nok enda bedre etter planene dine, hadde bare valgt andre felger jeg sa, men smak å behag Ja vil ha noken andre felger . ein kamerat har noken 17 m felger, ikkje sikker på om det er contura eller kva dei heiter . er ein av dei 3 m3 felgen som kom med e36 m3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Flott bil du har, blir nok enda bedre etter planene dine, hadde bare valgt andre felger jeg sa, men smak å behag Ja vil ha noken andre felger . ein kamerat har noken 17 m felger, ikkje sikker på om det er contura eller kva dei heiter . er ein av dei 3 m3 felgen som kom med e36 m3. Ikke dumme de nei Du må bare hive inn flere bilder...we like! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 10, 2008 Forfatter Share Skrevet September 10, 2008 Flott bil du har, blir nok enda bedre etter planene dine, hadde bare valgt andre felger jeg sa, men smak å behag Ja vil ha noken andre felger . ein kamerat har noken 17 m felger, ikkje sikker på om det er contura eller kva dei heiter . er ein av dei 3 m3 felgen som kom med e36 m3. Ikke dumme de nei Du må bare hive inn flere bilder...we like! Skal finne litt meir bilder i løp av kveldn/morgen dagen. snakka nett med han kameraten min ,å han solgte felgen på fredag. SURT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tmice Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Skal finne litt meir bilder i løp av kveldn/morgen dagen.snakka nett med han kameraten min ,å han solgte felgen på fredag. SURT Ja men det fins mye pent til denne da! Hva med Brock B1, har en kamerat som har det å det ser meget bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 10, 2008 Share Skrevet September 10, 2008 Utrolig fin og strøken bil! Andre felger og m-speil i tillegg til planene og du har perfekt E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Skal finne litt meir bilder i løp av kveldn/morgen dagen.snakka nett med han kameraten min ,å han solgte felgen på fredag. SURT Ja men det fins mye pent til denne da! Hva med Brock B1, har en kamerat som har det å det ser meget bra ut!! Brock b1 er jo eit glimrende valg. hvilken dim kjører han kompisen din med, og kor masse har han senka sin bil. Er mykje rå felger , når eg skal kjøpe felger denne gangen skal eg bruke god tid. kjøpte desse felgen kun for at eg ikkje fikk med sommerfelger til bilen.. gikk på skole lite med penger etter bilkjøpet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Utrolig fin og strøken bil! Andre felger og m-speil i tillegg til planene og du har perfekt E36 Takk for det du. kommer nok speil og med tida .. ny felger blir det vel og, håper felgen blir litt "finer" når eg får senket bilen da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Litt bilder av Motor og litt som eg har gjort på bilen Motor : Lakkering av M-tech insatsen i bak fangeren. Montering av M-tech fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 11, 2008 Forfatter Share Skrevet September 11, 2008 Har lett litt er etter senke fjærer i det siste og valget falt på Vogtland senker 40/20 som www.styling-tech.no/ selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nøstbakken Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Folk må berre komme med ris og ros.. tips til forbedringer !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Ikke mye ris å gi her Så veldig fin ut, liker fargen Panserstøtten på ene bilde er det mest tvilsomme jeg finner er "nyrene" lakkert? Edit: ser sånn ut ja Svarte facelift-nyrer er fint på denne fargen synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå